Cum să reduci cheltuielile și să îmbunătățești experiența angajaților

Întrebați care este obiectivul lor principal, profesioniștii din corporate real estate au precizat în proporție de 77%: îmbunătățirea preciziei datelor legate de spațiile de lucru. Cifra covârșitoare are sens.

Din ce în ce mai mulți lideri din industrie remarcă faptul că foarte multe spații marcate ca fiind alocate sau în uz sunt de fapt goale, iar estimările sunt și mai îngrijorătoare dacă se iau în considerare și sălile de ședințe sau birourile private.

Provocarea se extinde și de cealaltă parte a baricadei: pentru companiile medii și mari facility management se claseză pe un evitabil loc doi în topul cheltuielilor.

Astfel pentru a oferi suport real și date relevante în privința utilizării optime a spațiilor de lucru administratorilor de facilities, Archibus+Serraview au lansat cea mai nouă soluție din portofoliul IWMS: Archibus Cloud.

De la facility la asset: o interfață simplificată și return on investment în timp real

Cel mai nou sistem de facility management de la liderul industriei este un software cu o interfață simplificată, cu o fundație inițială stabilă și intuitivă, și cu posibilitate de extindere și evoluție pe măsură ce compania crește și nevoile acesteia se schimbă.

Astfel Archibus Cloud permite administratorilor corporate să transforme facilities în assets: săli și anexe în workspaces care performează pentru companie și pentru angajați.

Odată implementată, soluția permite companiilor să reducă costurile prin optimizarea utilizării spațiilor de lucru și să crească profiturile prin îmbunătățirea productivității angajaților și a gradului lor de retenție:

  • Optimizarea spațiilor
    Impact redus asupra mediului și coordonarea cu nevoile reale ale staff-ului.
  • Susține talentul
    Un spațiu operant motivează echipa de lucru și atrage resurse umane noi.
  • Optimizează operațiunile
    Sisteme fiabile și un nivel sporit de wellness pentru un ROI administrativ maximizat.

Archibus Cloud este o soluție bazată pe tehnologia cloud – tehnologie care îți permite să fii cu un pas înaintea concurenței datorită update-urilor rapide. Integrând best practices, software-ul îți aliniează organizația la cele mai înalte standarde de securitate, tehnologie și compliance.

Ce diferențiază soluția Archibus Cloud este capacitatea ei de a crește odată cu compania ta: ea se adaptează vertical de la companii cu 100 de angajați până la organizații cu peste 300.000 de membri de staff. De asemenea, ea poate evolua și pe plan orizontal prin adăugare modulelor concentrate pe spații, rezervări, operațiuni și assets.

Archibus Foundation: punctul de start în evoluția spațiilor de lucru

Archibus Cloud este o soluție bazată pe tehnologia cloud – tehnologie care îți permite să fii cu un pas înaintea concurenței datorită update-urilor rapide. Integrând best practices, software-ul îți aliniează organizația la cele mai înalte standarde de securitate, tehnologie și compliance.

Ce diferențiază soluția Archibus Cloud este capacitatea ei de a crește odată cu compania ta: ea se adaptează vertical de la companii cu 100 de angajați până la organizații cu peste 300.000 de membri de staff. De asemenea, ea poate evolua și pe plan orizontal prin adăugare modulelor concentrate pe spații, rezervări, operațiuni și assets.

Pachetul inițial – Archibus Foundation – este o soluție ușor de implementat și utilizat, creată ca pachet de bază pentru companii, ce permite integrarea ulterioară a modulelor suplimentare.

Archibus Foundation oferă automatizări esențiale și unelte de tracking care centralizează planurile etajelor, alocările de spații, cereri pentru servicii și inventare într-un singur sistem.

  • Administrarea spațiilor
    Management în funcție de etaj pentru optimizarea fiecărui spațiu, pentru rafinarea workspace-ului și pentru anticiparea nevoilor de ocupare.
  • Rezervări
    Permite angajaților să rezerve spații și să depună cereri pentru servicii de pe orice dispozitiv sub supravegherea managerilor care pot aproba și monitoriza activitățile și prioritățile.
  • Administrarea activelor:
    Planificare reală a investițiilor cu ajutorul unei perspective complete a bunurilor, condiției acestora și datelor legate de ciclul lor de viață.
  • Managementul activităților de mentenanță:
    Reducerea cheltuielilor operaționale cu ajutorul unui plan preventiv de mentenanță care optimizează acțiunile în funcție de necesitățile de lucru și priorități critice.
  • Managementul spațiilor închiriate (Lease2Cash)
    Modulul permite automatizarea activităților recurente de administrare a spațiilor închiriate – cum ar fi notificările de expirare a contractelor de închiriere, facturarea, definirea procentelor de chirie, facturarea retroactivă a costurilor, reconcilierea și creșterea factorul de ocupare, reducerea erorile, evitarea penalitățile și creșterea veniturile.

Archibus Cloud: modulele add-on care cresc odată cu afacerea ta

Inovația adusă de integrarea în cloud permite soluției Archibus Cloud să evolueze lateral pe măsură ce nevoile de business se schimbă.

Astfel Archibus Foundation se poate adapta la companii cu mii de angajați prin integrarea modulelor suplimentare furnizare de Archibus+Serrawiew. Aceste module oferă date și rapoarte mai personalizate, perspective complete asupra întregului ecosistem corporate și un ROI evident la fiecare etapă a integrării și aplicării soluțiilor.

Clienții pot adăuga module noi în funcție de necesități și limitele bugetare, noile funcționalități permițând mai multă vizibilitate pentru spațiile de depozitare, facilități, inventarul de bunuri și rezervările efectuate de membrii echipei, module mobile, plugin de Microsoft Outlook, etc.

Este potrivit Archibus Cloud pentru compania ta?

Dacă dorești să evoluezi strategia ta pentru workplace, poți programa acum o demonstrație on site completând formularul de aici.

De ce Archibus?

Archibus este lider în industria management-ului spațiilor de lucru. De peste 35 de ani soluțiile de optimizare Archibus permit organizațiilor să tranziționeze în cadrul celui mai avansat ecosistem de soluții pentru workspace prin integrarea de date, procese și sisteme într-un mod holistic.