PROFIL

CLIENT:

Türk Telekom

LOCAȚIE

Istanbul, Turcia

PARTENER:

Archibus Solution Center – România

Innova

Procos Group

PORTOFOLIU:

hotel
18000

Clădiri gestionate

global-navigation
3

Mil. metri pătrați

angajati
31000

Angajați

Türk Telekom, lider pe piața locală de telecomunicații și tehnologii, oferă servicii de telecomunicații integrate, de la rețeaua publică la GSM și internet prin cablu. Cu peste 15,6 mil linii fixe, peste 6,7 mil conexiuni ADSL și 12,2 mil utilizatori mobile, Türk Telekom oferă o gamă complexă în domeniul serviciilor de telecomunicații atât pentru persoane juridice cât și pentru persoane fizice.

Pentru a-și menține poziția dominantă pe piață și profitabilitatea continuă, Türk Telekom a investit într-un soft de gestiune a facilităților pentru a reduce costurile operațiunilor de mentenanță precum și cele aferente utilizării activelor.

„ După procesarea datelor și analiza rezultatelor , a fost clar că implementarea soluției va reduce costurile de managament a infrastructurii, iar proprietarii vor fi mult mai eficienți în gestionarea proprietăților, facilităților și a echipamentelor prin folosirea unor rapoarte detaliate.”

Şükrü Kutlu — Manager Resurse Umane, Türk Telekom

MOTIVUL IMPLEMENTĂRII:


  • Reducerea costurilor aferente proceselor de mentenanță și gestionarea eficientă a activelor.
  • Creșterea productivității.
  • Modernizarea și asigurarea transparenței activităților.

BENEFICIILE OBȚINUTE ÎN URMA IMPLEMENTĂRII SOLUȚIILOR ARCHIBUS:


  • Reducerea costurilor de management cu infrastructura
  • Gestionarea corectă a proprietăților, echipamentelor și activelor

RAPOARTE DETALIATE PENTRU DECIZII STRATEGICE

Proiectul început în noiembrie 2010, a avut ca scop creșterea eficienței cât și modernizarea și asigurarea trasparenței operaționale prin optimizarea proceselor de afaceri. Pentru atingerea acestor obiective, compania avea nevoie, pe lângă capacitățile de generarea de rapoarte detaliate pentru luarea deciziilor strategice, și de planificarea, gestionarea echipamentelor și urmarirea activelor într-un mod eficient.

De asemenea a fost nevoie de o urmărire a locațiilor și stării de uzură a activelor pentru o imagine completă privind rezervările de săli și echipamente. După identificarea nevoilor, ARCHIBUS Solution Center - România, a reușit să implementeze cu succes soluția care să satisfacă cerințele clientului Türk Telekom.

Fiind un proiect complex, ARCHIBUS Solution Center - România, a reușit să atragă doi parteneri strategici: Innova, liderul soluțiilor IT în Turcia; și Procos Group, în calitate de consultant, care face parte dintr-o rețea internațională de manageri din zona de facility.

“Decizia pe care am luat-o depindea în mare parte de capacitatea soluției de a se adapta nevoilor noastre specifice.” a declarat Şükrü Kutlu, Manager Resurse Umane Türk Telekom

“De asemenea a contat și prețul final. Mai mult decât atât, echipa care a condus acest proiect și echipa care l-a implementat au dat dovadă de seriozitate și încredere, atât de necesare în construirea unei relații de parteneriat pe termen lung.”

După o evaluare completă a nevoilor și obiectivelor clientului, ARCHIBUS Solution Center - România, a venit cu propunerea implementării mai multor aplicații Archibus. Am inclus Managementul Portofoliului de Clădiri (adăugând Rezervarea de Săli și Hoteling), Managementul Spațiului și Design Management pentru AutoCAD®, Managementul Mobilierului și Echipamentelor, Mentenanța Preventivă, Mentenanța Corectivă și Managementul Relocărilor.

Proiectul s-a desfășurat în 3 etape și a început cu implementarea soluțiilor software pentru:

  • Administrarea Proprietăților
  • Managementul Spațiului
  • Rezervarea de Săli
  • Operațiuni de Mentenanță
  • Managementul Relocării

REDUCEREA COSTURILOR DE MANAGEMENT, INTEGRAREA SOLUȚIEI DE ERP

Finalizarea acestei etape de implementare a demonstrat eficiența integrării sistemului Archibus. După procesarea datelor și analiza rezultatelor, a fost clar că implementarea soluției va reduce costurile de managament a infrastructurii, iar proprietarii vor fi mult mai eficienți în gestionarea proprietăților, facilităților și a echipamentelor prin folosirea unor rapoarte detaliate.

În a doua etapă de implementare au fost integrate soluțiile software:

  • Service Desk
  • Contract Management
  • Automatizarea procesului de mentenanță utilizând dispozitivele mobile PDA

Pe lângă această etapă, soluțiile Archibus vor fi de asemenea integrate cu alte sisteme ERP folosite deja de Türk Telekom, printre care SAP® și Active Directory®, pentru crearea unui mediu complet integrat care să asigure transparența și coordonarea necesară pentru menținerea competivității pe piață.

ARCHIBUS Solution Center - România în parteneriat cu Türk Telekom au reușit să pună bazele unui parteneriat pe termen lung beneficiile căruia nu au întârziat să apară.

Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
ÎNCEPE CU ARCHIBUS
EȘTI INTERESAT SĂ VEZI O PREZENTARE LIVE A FUNCȚIONALITĂȚILOR ARCHIBUS?
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
OBȚINE UN DEMO
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap