
Utilizând soluția software Archibus Service Desk angajații organizațiilor au acces la un sistem centralizat pentru toate cererile de servicii adresate departamentului de Facility Management, economisind mult timp atât pentru departamentul de FM, cât și pentru organizație.
Service Desk este o aplicație web care asigură procese simple și autonome pentru serviciile solicitate în mod frecvent, inclusiv transferuri, completări, modificări, rezervări de camere, managementul proiectelor, și multe altele. Platforma Service Desk automatizează ciclul de cereri de asistență prin intermediul prevederilor Contractului de servicii (Service Level Agreement – SLA) care autorizează, prioritizează, direcționează și finalizează cererile.
Aplicația permite utilizatorului să creeze solicitări de servicii, incluzând rezervarea sălilor, spațiilor de lucru și alocarea angajaților în spațiile de lucru potrivite. De asemenea angajații pot să examineze informațiile legate de clădire, departament, precum și cererile de servicii și rezervările.
BENEFICIILE UTILIZĂRII APLICAȚIEI
- Simplifică cererile pentru toate serviciile prin formulare simple, fluxuri de lucru inteligente și notificarea automată a modificărilor statusului.
- Reduce cheltuielile administrative și costurile de exploatare permițând funcționarea unui mediu autonom.
- Sporește eficiența prin aplicarea contractelor de servicii (Service Level Agreements – SLA) pentru a controla accesul la resurse și standarde Imbunătățește măsura / analiza performanței și sporește gradul de satisfacție a clientului.
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
ALTE SOLUȚII ARCHIBUS CARE POT FI DE INTERES PENTRU ORGANIZAȚIA TA
WORKPLACE
REZERVĂRI DE SĂLI
HOTELING
CHAT ONLINE