BENEFICIILE SOLUȚILOR ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL SPAȚIULUI
  • Reduc costurile legate de nevoia de spațiu
  • Urmăresc disponibilitatea și permit alocarea spațiului în funcție de nevoi și preferințe
  • Automatizează rezervarea de săli
  • Oferă soluții adaptate nevoilor de spațiu

Conectează toate datele intr-o singură platformă, pentru a-ți asigura:


1
Reducerea costurilor
2
Optimizarea spațiului folosit
3
Planificarea intuitivă
4
Identificarea nevoii de spațiu din timp
5
Evitarea blocajelor financiare legate de spațiu
6
Posibilități de a pferi soluții adaptate nevoilor de spațiu

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Platforma de administrare, factuare şi optimizare a spațiului

Previzionezi nevoile viitoare de spațiu

Aloci angajații în spațiile disponibile

Crești productivitatea prin accesul rapid la toate operațiunile

Identifici oportunități pentru angajații care împart spații comune

Găsești usor spații disponibile

Gestionezi mutările individuale sau în grup

Identifici din timp riscurile

Crești capacitatea spațiului folosind mutări dinamice

Analizezi spațiile ocupate pentru optimizare

Elaborezi scenarii de simulare privind nevoia de spațiu pe termen scurt, mediu și lung

Eviți blocajul financiar prin prognozarea din timp a spațiului necesar

Ai acces imediat la date privind spațiul disponibil/ocupat

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Platforma de administrare:

Creezi ordine de lucru, inclusiv pentru alte echipe

Gestionezi comenzile de lucru prin intermediul unei singure aplicații

Automatizezi ordinele de lucru

Prioritizezi și centralizezi comenzile de lucru

Accesezi lista de sarcini

Actualizezi statusul pentru sarcinile alocate

Notifici echipa prin telefon pentru comenzile noi

Accesezi sistemul de notificare pentru comenzile care necesită atenție

Urmărești statusul pentru fiecare comandă

Reprogramezi comenzile neefectuate

Automatizezi procesele

Reduci timpul pentru administrarea intervențiilor și să le aloci acestora echipele potrivite

Planifici mentenanța preventivă pentru echipamente

Platforma de raportare și automatizare:

Rapotezi stadiul cererilor de intervenții

Planifici mentenanța preventivă

Vezi istoricul utilizării pieselor de schimb

Rezervi piese de schimb

Creezi lista cererilor de mentenanță preventivă în așteptare

Creezi lista comenzilor de intervenții active

Detaliezi componentele echipamentului

Analizezi defecțiunile echipamentelor

Afli disponibilitatea /performanța personalului pe profesii

Cunoști gradul de ocupare a personalului

Ai acees la alerte pentru stocurile sub limita minimă

Previzionezi costurile de mentenanță pentru următorul an

Evaluezi eficiența unei echipe

Evaluezi strategia de business

Evaluezi costurile pentru lucrările efectuate

RESURSE

Cum Tehnologia Smart reduce birocrația și optimizează procesul de administrare a spațiului. Wuhan - metroul din China creează un sistem inteligent de transport feroviar cu ajutorul platformei EIM ARCHIBUS integrată cu BIM/GIS.


DESCARCĂ STUDIUL DE CAZ

MODELE DE LICENȚIERE

ARCHIBUS ÎN CIFRE


global-navigation
+130

Țări

globe
+30

Limbi disponibile

hotel
+22mil

Clădiri gestionate

network
+8mil

Utilizatori

changing-money
+$8mld

Economisiți / an

CLIENŢI DIN ÎNTREAGA LUME CARE AU ALES ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL STAȚIULUI

TESTIMONIALE

  •  
    „Implementarea soluției ARCHIBUS permite generarea rapoartelor trimestriale privind spațiul și ocuparea acestuia. Integrarea datelor ARCHIBUS cu AutoCAD facilitează relocarea individuală și de grup, aceasta fiind posibilă utilizând aplicația ARCHIBUS pentru managementul relocarilor.”
     
    Vodafone Group – Vodafone UK
  • Jenny Durbin, Sr. Manager Facilities Planning & Innovative Workplace
    Soluția „Team Space” permine companiei Illumina să creeze în mod clar birouri pentru mai multe locuri și spații 1:1. Pot crea un raport care îmi permite să cresc capacitatea spațiului si să aloc acel spațiu tuturor membrilor echipei. Acest lucru este esențial pentru implementarea și susținerea programului de lucru de la distanță „Work Anywhere”.
    Jenny Durbin, Sr. Manager Facilities Planning & Innovative Workplace
    Illumina
  • James McGlasson, E911 Project Manager
    „În plus față de furnizarea localizării apelurilor E911, integrarea cu ARCHIBUS și Cisco VOIP ne-a permis să știm dacă un IP de telefon este conectat la o noua rețea datorită mutării. În acest caz sistemul actualizează informațiile despre locația adresei de IP, ceea ce ne permite să pastrăm datele privind ocupare actualizate.”
    James McGlasson, E911 Project Manager
    Caterpillar
  • Gina Ziegenbein, Property Manager
    „Așadar, ne-am atins obiectivul de a avea rapoarte centralizate la nivel de sistem pentru a gestiona mai bine instalațiile noastre mari, repartizate geografic, folosind rapoartele Federal Real Property Profile (FRPP) în conformitate cu Ordinul Executiv 13327 ... și obligația noastră către contribuabilii.”
    Gina Ziegenbein, Property Manager
    NOAA

OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ

Top