Managementul relocarilor

Beneficii

  1. Simplifica intregul proces de mutare, incluzand cereri, aprobari, actualizari, si toate actiunile conexe pentru reducerea costurilor totale si cresterea ratei de retentie
  2. Ajuta la cresterea satisfactiei clientilor prin reducerea timpului de executie si erorilor aparute
  3. Imbunatateste comunicarea, coordonarea, si colaborarea intre resursele interne si externe cu procese de lucru bine stabilite
  4. Genereaza scheme de proba, analitize de relocare si rapoarte de tip tablou de date care ajuta la imbunatatirea continua a proceselor
  5. Se integreaza rapid cu sistemele financiare si de resurse umane existente, favorizand o distributie rapida si actualizata a informatiilor legate de personal si centrele de cost

Planificati, atribuiti si programati toate relocarile de personal si echipamente folosind planuri de etaj usor de folosit de pe desktop sau dispozitive mobile

Aplicatia ARCHIBUS pentru managementul relocarilor simplifica intregul proces de mutare/ adaugare/ schimbare, de la o mutare simpla, a unei persoane, pana la relocari in mai multe etape, integrate chiar cu procesul de constructie pentru a asigura relocari reusite si intreruperi minime in organizatie. Aplicatia reduce complexitatea, riscul, timpul alocat, costurile, precum si timpii morti asociati prin organizarea tuturor cerintelor de mutare si informatiilor asociate acestora intr-o baza de date centralizata. Cu ajutorul accesului facil la servicii Web pentru vizualizarea sarcinilor, modificarilor, schimbarilor de status si etapelor de desfasurare, participantii pot colabora eficient, toate acestea ducand la reducerea efortului duplicat si minimizarea costurilor de mutare.


Sa ne cunoastem

Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.


Suntem aici pentru dumneavoastra
Top