
Soluția software Archibus reduce complexitatea, riscul, timpul alocat, costurile, precum și timpii morți asociați prin organizarea tuturor cerințelor de mutare și informațiilor asociate acestora într-o baza de date centralizată.
Accesul web la platformă permite vizualizarea sarcinilor, modificărilor, schimbărilor de status și etapelor de desfașurare. Astfel, participanții pot colabora eficient, reducând efortul duplicat și minimizând costurile de mutare.
Se integrează rapid cu sistemele financiare și de resurse umane existente, favorizând o distribuție rapidă și actualizată a informațiilor legate de personal și costuri.
Aplicația ARCHIBUS pentru managementul relocărilor simplifică întregul proces de mutare / adăugare / schimbare, de la o mutare simplă, a unei persoane, până la relocări în mai multe etape, integrate chiar cu procesul de construcție, asigurând astfel relocări complexe cu întreruperi minime pentru oganizații.
BENEFICIILE UTILIZĂRII APLICAȚIEI
- Simplifică întregul proces de mutare, incluzând cereri, aprobări, actualizări, și toate acțiunile conexe.
- Reduce costurilor totale legate de mutări și contribuie la creșterea ratei de retenție Ajută la creșterea satisfacției clienților prin reducerea timpului de execuție și erorilor apărute.
- Îmbunătățește comunicarea, coordonarea și colaborarea între resursele interne și externe cu procese de lucru bine stabilite.
- Generează scheme de probă, analize de relocare și rapoarte de tip tablou de date care ajută la îmbunătățirea continuă a proceselor.
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
ALTE SOLUȚII ARCHIBUS CARE POT FI DE INTERES PENTRU ORGANIZAȚIA TA
CHAT ONLINE