BENEFICIILE SOLUȚIILOR ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTELOR ȘI A BUGETELOR DE INVESTIȚII
  • Asigură o livrare a proiectelor la termen.
  • Conectează echipele prin modele BIM.
  • Centralizează informațiile legate de bugetele activităților planificate.
  • Reduc riscul realizării unor proiecte consumatoare de timp și bani.

Conectează toate datele intr-o singură platformă, pentru a-ți asigura:


1
Transparența bugetelor
2
Alocarea corectă de resurse
3
Evitarea costurilor extra
4
Urmărirea detaliată a bugetului consumat
5
Vizualizarea datelor în modele 2D și 3D
6
Conectarea echipelor atât din interior cât și din exteriorul organizației

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Activități și rapoarte pentru managementul proiectelor și a bugetelor

Oferă o structură standard pentru proiecte asigurând aceleași proceduri de aprobare

Integrează soluții de management al proiectelor cum ar fi Primavera® și Prolog®

Integrează documente cu structuri diferite cum ar fi desenele CAD, fișiere multimedia

Integrează soluții de ERP Oracle Financials® și SAP®

Generează rapoarte pentru bugetul de capital

Permite gestionarea mai multor proiecte simultan

Creează rapoarte privind resursele disponibile

Include opțiunea de vizualizare a bugetului în funcție de program

Permite vizualizarea proiectelor aprobate pentru orice perioadă selectată

Creează rapoarte personalizate privind eficiența alocării de fonduri

Oferă opțiuni de gestionare self-service pentru verificarea statusului proiectelor

Oferă opțiuni de modificare și adaptare a bugetului

Permite alocarea de resurse și bugete externalizate

Oferă integrări de planuri end-to-end

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Activități și rapoarte pentru managementul proiectelor și a bugetelor:

Centralizează toate costurile într-o singură platformă

Oferă opțiuni de gestionare self-service pentru verificarea statusului proiectelor, oricând și din orice loc

Oferă o structură standard pentru proiecte asigurând aceleași proceduri de aprobare

Integrează documente cu structuri diferite cum ar fi desenele CAD, fișiere multimedia și altele

Integrează și transmite informații către alte soluții ERP cum ar fi Oracle Financials® și SAP®, precum și alte soluții de management al proiectelor cum ar fi Primavera® și Prolog®

Generează rapoarte pentru bugetul de capital

Oferă opțiuni de modificare / adaptare a bugetului

Include opțiunea de vizualizare a bugetului în funcție de program

Asigură alocarea de resurse și bugete externalizate

Permite vizualizarea proiectelor aprobate pentru orice perioadă selectată

Creează rapoarte privind resursele de capital disponibile

Creează rapoarte privind eficiența alocării de fonduri

Oferă integrări de planuri end-to-end

Permite gestionarea mai multor proiecte simultan

RESURSE

Managementul bugetelor de proiect pentru organizații la fel de mari ca SDG&E prezintă o reală provocare, având în vedere cei peste 2 mln de m² de clădiri de birouri, centre operaționale, stații și centre de plată. Vezi care sunt rezultatele obținute cu Archibus.


DESCARCĂ STUDIUL DE CAZ

MODELE DE LICENȚIERE

ARCHIBUS ÎN CIFRE


global-navigation
+130

Țări

globe
+30

Limbi disponibile

hotel
+22mil

Clădiri gestionate

network
+8mil

Utilizatori

changing-money
+$8mld

Economisiți / an

CLIENŢI DIN ÎNTREAGA LUME CARE AU ALES ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTELOR ȘI A BUGETELOR DE INVESTIȚII

TESTIMONIALE

  • Dave Carew, Real Estate Resources Manager

    „Transparența datelor și raportarea detaliată permite managementului o încredere mai mare în abilitatea grupului de a gestiona mai mulți bani. Astfel, în ultimii 5 ani bugetul a crescut de la $5-7 mil pe an la peste $40 mil gestionați anual.”
    Dave Carew, Real Estate Resources Manager
    San Diego Gas & Electric
  • James McGlasson, E911 Project Manager
    „În plus față de furnizarea localizării apelurilor E911, integrarea cu ARCHIBUS și Cisco VOIP ne-a permis să știm dacă un IP de telefon este conectat la o noua rețea datorită mutării. În acest caz sistemul actualizează informațiile despre locația adresei de IP, ceea ce ne permite să pastrăm datele privind ocupare actualizate.”
    James McGlasson, E911 Project Manager
    Caterpillar
  • Gina Ziegenbein, Property Manager
    „Așadar, ne-am atins obiectivul de a avea rapoarte centralizate la nivel de sistem pentru a gestiona mai bine instalațiile noastre mari, repartizate geografic, folosind rapoartele Federal Real Property Profile (FRPP) în conformitate cu Ordinul Executiv 13327 ... și obligația noastră către contribuabili.”
    Gina Ziegenbein, Property Manager
    NOAA
  • Murray Hunt, Manager al Sistemelor Integrate de Workplace Management

    „Precesul de gestionare a unei comenzi de lucru pe hârtie putea dura de la 3 la 3 săptămâni jumătate de la solicitarea inițială până la rezolvarea completă. Acum durează 3 zile.”
    Murray Hunt, Manager al Sistemelor Integrate de Workplace Management
    Consiliul de Educație din Calgary

OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ


Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap