
Când ai o organizație cu portofolii extinse de spații închiriate te poți confrunta cu sarcina dificilă de a urmări numeroase contracte de închiriere cu date de expirare și condiții de inchiriere diferite.
Aplicarea proceselor manuale pentru urmărirea și gestionarea spațiilor închiriate poate genera erori, din cauza unor informații inaccesibile sau incorecte, neintroducerii datelor de reînnoire, nemulțumirilor clienților sau eventualelor penalități financiare.
Aplicația web ARCHIBUS pentru managementul contractelor de închiriere (Lease Administration) îți asigură un registru centralizat, tabele de bord flexibile, alerte automate și multe alte beneficii.
BENEFICIILE UTILIZĂRII APLICAȚIEI
- Automatizează procesele pentru urmărirea și gestionarea spațiilor închiriate
- Îți îmbunătățește accesul la informațiile privind spațiile închiriate pentru a facilita analiza și raportarea.
- Îți simplifică urmărirea responsabilităților proprietarilor și chiriașilor pentru a evita taxele inutile.
- Reduce la minimum erorile și costurile administrative și accelerează introducerea datelor prin mesaje de solicitare intuitive.
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
ALTE SOLUȚII ARCHIBUS CARE POT FI DE INTERES PENTRU ORGANIZAȚIA TA
CHAT ONLINE