BENEFICIILE SOLUȚIILOR ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL ACTIVELOR
  • Centralizează toate activele și date despre acestea într-o singură aplicație.
  • Urmărește fiecare echipament în funcție de tip, locație și departament.
  • Reduce costurile de reparație prin anticiparea problemelor.
  • Permite crearea strategiilor pe întreaga durată de viață a activelor.

Conectează toate datele intr-o singură platformă, pentru a-ți asigura:


1
Administrarea corectă a activelor
2
Utilizarea eficientă
3
Reducerea costurilor
4
Reducerea rulajului inutil
5
Creșterea productivității
6
Crearearea scenariilor de amplasare

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Administrarea rapidă și eficientă a informațiilor despre activele organizației

Date complete despre fiecare activ (descriere, status, locație)

Prioritizarea nevoilor de mentenanță pentru evitarea înlocuirii activelor

Inventarul echipamentelor în funcție de standarde

Rapoarte privind amplasarea activelor

Evaluarea stării de uzură a activelor

Monitorizarea echipamentelor, mobilierului, sistemelor în funcție de locație

Detalii despre starea echipamentelor și estimarea perioadelor de înlocuire a acestora

Analiza garanțiilor echipamentelor și a serviciilor contractate

Identificarea rapidă a mijloacelor fixe

Istoricul amplasării echipamentelor

Analiza și urmărirea KPI-urilor

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Platforma de administrare:

Creezi ordine de lucru, inclusiv pentru alte echipe

Gestionezi comenzile de lucru prin intermediul unei singure aplicații

Automatizezi ordinele de lucru

Prioritizezi și centralizezi comenzile de lucru

Accesezi lista de sarcini

Actualizezi statusul pentru sarcinile alocate

Notifici echipa prin telefon pentru comenzile noi

Accesezi sistemul de notificare pentru comenzile care necesită atenție

Urmărești statusul pentru fiecare comandă

Reprogramezi comenzile neefectuate

Automatizezi procesele

Reduci timpul pentru administrarea intervențiilor și să le aloci acestora echipele potrivite

Planifici mentenanța preventivă pentru echipamente

Platforma de raportare și automatizare:

Rapotezi stadiul cererilor de intervenții

Planifici mentenanța preventivă

Vezi istoricul utilizării pieselor de schimb

Rezervi piese de schimb

Creezi lista cererilor de mentenanță preventivă în așteptare

Creezi lista comenzilor de intervenții active

Detaliezi componentele echipamentului

Analizezi defecțiunile echipamentelor

Afli disponibilitatea /performanța personalului pe profesii

Cunoști gradul de ocupare a personalului

Ai acees la alerte pentru stocurile sub limita minimă

Previzionezi costurile de mentenanță pentru următorul an

Evaluezi eficiența unei echipe

Evaluezi strategia de business

Evaluezi costurile pentru lucrările efectuate

RESURSE


Administrația Națională Oceanică și Atmosferică (NOAA) furnizează rezultate impresionante în gestionarea activelor folosind Archibus.


DESCARCĂ STUDIUL DE CAZ

MODELE DE LICENȚIERE

ARCHIBUS ÎN CIFRE


global-navigation
+130

Țări

globe
+30

Limbi disponibile

hotel
+22mil

Clădiri gestionate

network
+8mil

Utilizatori

changing-money
+$8mld

Economisiți / an

CLIENŢI DIN ÎNTREAGA LUME CARE AU ALES ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL ACTIVELOR

TESTIMONIALE

  • Japri Maming, CEO

    „Toată lumea înțelege avantajele utilizării modelelor BIM. A fost o implementare rapidă pe care am realizat-o în 4 luni cu ajutorul a 2 echipe, necesare pentru curățarea și verificarea datelor în plus față de integrare și training.”
    Japri Maming, CEO
    ARCHIBUS Solution Center - Singapore
  • Dave Carew, Real Estate Resources Manager

    „Transparența datelor și raportarea detaliată permite managementului o încredere mai mare în abilitatea grupului de a gestiona mai mulți bani. Astfel, în ultimii 5 ani bugetul a crescut de la $5-7 mil pe an la peste $40 mil gestionați anual.”
    Dave Carew, Real Estate Resources Manager
    San Diego Gas & Electric
  • Gina Ziegenbein, Property Manager
    „Așadar, ne-am atins obiectivul de a avea rapoarte centralizate la nivel de sistem pentru a gestiona mai bine instalațiile noastre mari, repartizate geografic, folosind rapoartele Federal Real Property Profile (FRPP) în conformitate cu Ordinul Executiv 13327 ... și obligația noastră către contribuabili.”
    Gina Ziegenbein, Property Manager
    NOAA

OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ


Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap