Aplicația de tip Add-on Lease2Cash, o solutie oferită de ARCHIBUS Solution Center - Romania, te ajută să realizezi standardizarea și automatizarea activităților administrative recurente legate de închiriere, cum ar fi notificarile privind expirarea timpului de închiriere, facturarea, definirea chiriei procentuale, facturarea și reconcilierea costurilor.
De asemenea, aceasta aplicatie îți va permite să mărești gradul de ocupare a spatiului, retenția chiriașilor, să reduci erorile, să eviți penalitătile și să mărești veniturile.

Managementul contractelor de inchiriere si al actelor aditionale
Definirea si administrarea contractelor de inchiriere pentru intreaga perioada a ciclului de viata nu a fost niciodata asa de usoara precum cea din solutia de Lease2Cash.
Puteti inregistra un contract de inchiriere in 10 pasi simpli:
- Definiti informatii generale despre contract
- Alocati spatii de Inchiriere & Incarcati documente (ex. scanati contractul)
- Definiti indexarea: indexuri speciale & internationale (e.g. MUICP)
- Definiti veniturile recurente
- Definiti reducerile pentru costurile recurente
- Vizualizati veniturile programate
- Definiti garantiile
- Definiti notificarile
- Contacte & Detalii ale companiei
- Definiti tipul de utilitate pentru facturarea retroactiva
Managementul contractelor cu furnizorii
Urmarirea si gasirea rapida a contractelor cu furnizorii
Sistemul permite definirea contractelor cu furnizorii, acestea referindu-se la: contractele de servicii de curatenie, contractele de securitate sau de asigurari, contractele de mentenanta a echipamentelor, utilitati, etc. Pentru a avea acces usor la aceste contracte, sistemul permite utilizatorului sa seteze un filtru in vizualizarea acestora.
Prognoza cheltuielilor
Cheltuielile recurente permit utilizatorului sa defineasca toate cheltuielile care sunt platite cu o periodicitate bine definita si cu valoare fixa. Aceasta functionalitate poate fi folosita pentru a previzualiza cheltuielile pentru o perioada mai lunga de timp in viitor. Inregistrarile din sistem sunt doar informative si vor fi afisate in rapoarte.
Facturarea retroactiva a costurilor: introducerea costurilor si generarea facturilor
Sistemul permite utilizatorului sa inregistreze in sistem facturile furnizorilor, pentru a factura catre chirias, sau pentru a compara cu valorile bugetate deja.
Managementul documentelor
Aplicatia permite incarcarea unui numar nelimitat de documente pentru un anumit contract de inchiriere (contract scanat, anexa, etc).
Sistem de facturare
Sistemul furnizeaza functionalitati de management al facturilor. Sistemul suporta urmatoarele operatiuni:
Managementul facturilor
Facturile pot fi create si emise in functie de diferite criterii, folosind chiar metoda "in grup". Linia de detalii a facturii, precum si sumele platite sunt disponibile pentru a fi consultate la un click distanta.
Imprimarea
Dupa emitere, facturile pot fi salvate local pe calculator in format .pdf sau imprimate.
Confirmarea platilor
Sumele colectate de la clienti pot fi completate manual pe facturi, fie extrasul de cont in format specific.
Returnare si anulare
Solutia permite emiterea facturilor de tip storno sau anularea, asigurand astfel trasabilitatea necesara.
Calcularea penalitatilor
Solutia noastra suporta procesul de calculare, aprobare si aplicare a penalitatilor bazate pe clauzele contractuale.
Managementul costurilor pentru servicii
Facturarea retroactiva a costurilor
Facturarea retroactiva a furnizorului poate fi efectuata fie pe baza prorata, fie conform mentiunilor din acordul de inchiriere cu privire la facturarea retroactiva, stipulate in contract. Pentru a calcula facturarea retroactiva, factura furnizorului, precum si valorile masurate trebuie introduse in sistem. Sistemul va genera costuri din facturile furnizorului conform metodei definite.
Reconcilierea costurilor pentru servicii
Reconcilierea costurilor pentru servicii este procesul de comparare a costurilor facturate cu cheltuielile efective ale serviciilor. Rezultatul acestui proces va fi reflectat intr-o factura de reconciliere sau regularizare ( cu valori pozitive sau negative). Valorile pentru reconciliere sunt calculate in EUR, sau in moneda locala. Rata de schimb folosita este cea din ziua emiterii facturii (pentru toate facturile - furnizori si chiriasi).
Rapoarte & Analize
- Veniturile chiriasilor
- Cheltuieli operationale
- Sume restante
- Penalizarea chiriasilor
- Facturile pentru utilitati
- Costurile bugetate legate de servicii si costurile reale
- Reconcilierea costurilor anuale
- Situatia garantiilor
- Buget operational
- Spatiu liber vs. Spatiu ocupat
- Rapoarte personalizate
BENEFICIILE UTILIZĂRII APLICAȚIEI
- Construiti o relatie de incredere cu proprietarii si chiriasii printr-un management mai transparent al portofoliului de birouri, comercial sau rezidential.
- Automatizează procesele de management al chiriilor pentru a creste eficienta operationala.
- Reduce erorile în definirea proceselor.
- Reduce la minimum costurile din contractele de inchiriere
- Luati decizii bazate pe o perspectiva mai detaliata asupra afacerii de Property Management
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
ALTE SOLUȚII ARCHIBUS CARE POT FI DE INTERES PENTRU ORGANIZAȚIA TA
CHAT ONLINE