connect@archibus.ro

Lease2Cash

Beneficii

  1. Construiti o relatie de incredere cu proprietarii si chiriasii printr-un management mai transparent al portofoliului de birouri, comercial sau rezidential
  2. Automatizati procesele de management al chiriilor pentru a creste eficienta operationala
  3. Reduceti la minimum costurile si cresteti veniturile din contractele de inchiriere
  4. Luati decizii bazate pe o perspectiva mai detaliata asupra afacerii de Property Management

Folosind Lease2Cash, o solutie Add-On de la ARCHIBUS, veti standardiza si automatiza activitatile recurente de administrare a spatiilor inchiriate - cum ar fi notificarile de expirare a contractelor de inchiriere, facturarea, definirea procentelor de chirie, facturarea retroactiva a costurilor, reconcilierea si veti putea creste factorul de ocupare, reduce erorile, evita penalitatile si creste veniturile. Dintre functionalitatile integrate amintim:

  1. Managementul contractelor de inchiriere si al actelor aditionale
  2. Managementul contractelor cu furnizorii
  3. Sistemul de facturare: venit / cheltuieli
  4. Managementul costurilor pentru servicii
  5. Managementul documentelor pentru contracte
  6. Notificari
  7. Raportare

Managementul contractelor de inchiriere si al actelor aditionale

Definirea si administrarea contractelor de inchiriere pentru intreaga perioada a ciclului de viata nu a fost niciodata asa de usoara precum cea din solutia de Lease2Cash.

Puteti inregistra un contract de inchiriere in 10 pasi simpli:

  1. Definiti informatii generale despre contract
  2. Alocati spatii de Inchiriere & Incarcati documente (ex. scanati contractul)
  3. Definiti indexarea: indexuri speciale & internationale (e.g. MUICP)
  4. Definiti veniturile recurente
  5. Definiti reducerile pentru costurile recurente
  6. Vizualizati veniturile programate
  7. Definiti garantiile
  8. Definiti notificarile
  9. Contacte & Detalii ale companiei
  10. Definiti tipul de utilitate pentru facturarea retroactiva

Managementul contractelor cu furnizorii

Urmarirea si gasirea rapida a contractelor cu furnizorii

Sistemul permite definirea contractelor cu furnizorii, acestea referindu-se la: contractele de servicii de curatenie, contractele de securitate sau de asigurari, contractele de mentenanta a echipamentelor, utilitati, etc. Pentru a avea acces usor la aceste contracte, sistemul permite utilizatorului sa seteze un filtru in vizualizarea acestora.

Prognoza cheltuielilor

Cheltuielile recurente permit utilizatorului sa defineasca toate cheltuielile care sunt platite cu o periodicitate bine definita si cu valoare fixa. Aceasta functionalitate poate fi folosita pentru a previzualiza cheltuielile pentru o perioada mai lunga de timp in viitor. Inregistrarile din sistem sunt doar informative si vor fi afisate in rapoarte.

Facturarea retroactiva a costurilor: introducerea costurilor si generarea facturilor

Sistemul permite utilizatorului sa inregistreze in sistem facturile furnizorilor, pentru a factura catre chirias, sau pentru a compara cu valorile bugetate deja.

Managementul documentelor

Aplicatia permite incarcarea unui numar nelimitat de documente pentru un anumit contract de inchiriere (contract scanat, anexa, etc).

Notificari

Pentru fiecare contract, sistemul permite definirea notificarilor prin e-mail catre coordonatorul contractului pentru date specifice ale contractului.

Sistem de facturare

Sistemul furnizeaza functionalitati de management al facturilor. Sistemul suporta urmatoarele operatiuni:

Managementul facturilor – facturile pot fi create si emise in functie de diferite criterii, folosind chiar metoda "in grup". Linia de detalii a facturii, precum si sumele platite sunt disponibile pentru a fi consultate la un click distanta.

Imprimarea – Dupa emitere, facturile pot fi salvate local pe calculator in format .pdf sau imprimate.

Confirmarea platilor – sumele colectate de la clienti pot fi completate manual pe facturi, fie extrasul de cont in format specific.

Returnare si anulare – solutia permite emiterea facturilor de tip storno sau anularea, asigurand astfel trasabilitatea necesara. Calcularea penalitatilor – solutia noastra suporta procesul de calculare, aprobare si aplicare a penalitatilor bazate pe clauzele contractuale.

Managementul costurilor pentru servicii

Facturarea retroactiva a costurilor – facturarea retroactiva a furnizorului poate fi efectuata fie pe baza prorata, fie conform mentiunilor din acordul de inchiriere cu privire la facturarea retroactiva, stipulate in contract. Pentru a calcula facturarea retroactiva, factura furnizorului, precum si valorile masurate trebuie introduse in sistem. Sistemul va genera costuri din facturile furnizorului conform metodei definite.

Reconcilierea costurilor pentru servicii – reconcilierea costurilor pentru servicii este procesul de comparare a costurilor facturate cu cheltuielile efective ale serviciilor. Rezultatul acestui proces va fi reflectat intr-o factura de reconciliere sau regularizare ( cu valori pozitive sau negative). Valorile pentru reconciliere sunt calculate in EUR, sau in moneda locala. Rata de schimb folosita este cea din ziua emiterii facturii (pentru toate facturile - furnizori si chiriasi).

Rapoarte & Analize

  1. Veniturile chiriasilor
  2. Cheltuieli operationale
  3. Sume restante
  4. Penalizarea chiriasilor
  5. Facturile pentru utilitati
  6. Costurile bugetate legate de servicii si costurile reale
  7. Reconcilierea costurilor anuale
  8. Situatia garantiilor
  9. Buget operational
  10. Spatiu liber vs. Spatiu ocupat
  11. Rapoarte personalizate

Sa ne cunoastem

Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.


Suntem aici pentru dumneavoastra

DESCARCARE PREZENTARI

Va multumim pentru interes! Pentru a descarca prezentarile susținute de specialistii ARCHIBUS Solution Center - Romania in cadrul workshop-urilor, va rugam sa introduceti o adresa de email valida. Imediat după validarea acesteia veți primi un email cu link-urile de descărcare. 

You have Successfully Subscribed!

Va multumim pentru interes!

Specialistii ARCHIBUS Solution Center - Romania va stau la dispozitie cu informatii personalizate in vederea optimizarii proceselor dvs. de afaceri. Va invitam sa ne oferiti numele dumneavoastra si adresa de email! 

You have Successfully Subscribed!