
Principalele probleme legate de managementul echipelor pe teren sunt informarea în timp real, controlul și alocarea rapidă a activităților resurselor existente. Localizarea geografică și mobilitatea, integrarea cu managementul flotei și al inventarului pieselor de schimb devin o nevoie imperativă în zilele noastre. De aceea, metricii de performanță, precum și SLA-urile trebuie avuți în vedere printr-o monitorizare atentă și măsuri corective.
Soluția de management a echipelor pe teren acoperă:
Extensia Managementul echipelor pe teren asigură înregistrarea în timp real a datelor colectate din teren legate de alerte, durata rezolvării, piese de schimb și necesar de ore, cauză, tip de reparație.
BENEFICIILE UTILIZĂRII APLICAȚIEI
- Timpul scurt de operare / minimizarea intervenției și optimizarea fluxurilor de lucru
- Reducerea costurilor legate de operațiunile de pe teren
- Alocarea echitabilă a resurselor
- Furnizarea de statistici și rapoarte (volumul de lucru, istoricul echipamentelor, MTBF, cele mai folosite piese de schimb)
- Analiza performanței echipelor din teren
OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT
ALTE SOLUȚII ARCHIBUS CARE POT FI DE INTERES PENTRU ORGANIZAȚIA TA
CHAT ONLINE