Soluția ARCHIBUS pentru Managementul Flotei Auto (Fleet Management)

Soluția Software „Fleet Management” de la ARCHIBUS Solution Center România îți permite să înregistrezi și să urmărești un anumit vehicul sau un grup de vehicule. Folosind soluția de gestionare a flotei, poți înregistra toate informațiile despre vehiculele, de la detalii generale la costuri de reparații etc.
Poți aloca cu ușurință documentele legale necesare unui anumit vehicul (inspecții periodice, viniete, asigurare). Istoricul statutului este disponibil și pentru toate evenimentele înregistrate: accidente, reparații, contracte de leasing etc.

DESCARCĂ PREZENTAREA APLICAȚIEI






BENEFICIILE SOLUȚIEI ARCHIBUS PENTRU MANAGEMENTUL FLOTEI AUTO:

  • Transparenta datelor și a costurilor privind serviciile folosite de utilizatori
  • O bază de date centralizată, cu informații detaliate pentru fiecare utilizator și vehicul
  • Notificări în timp real privind termenul de expirare a documentelor
  • Integrarea cu alte aplicații externe pentru generarea de rapoarte și notificări
  • Rapoarte per utilizator și/sau vehicule
  • Module disponibile pe mobile( date generale, alocări, hand-over, verificări manuale, documente medicale)

MODULE INCLUSE

1
Managementul Vehiculelor
2
Managementul Utilizatorilor
3
Managementul Alocărilor
4
Hand-over Protocol
5
Gestionarea verificărilor
6
Rapoarte Detaliate



MANAGEMENTUL VEHICULELOR

Modulul pentru Managementul vehiculelor conține Background Data în care poți să definești: marca mașinii, tipul, categoria, etc. Fiecare mașină va avea un tip de alocare în funcție de regimul de utilizare: sofer, responsabil de mileage (cel care va raporta la sfârșit de lună numărul de km) și alți utilizatori secundari.

O mașină va avea prin alocare și un status:

  • To allocate - pentru vehicule noi
  • To return - va fi trecută când va fi returnață la compania de leasing
  • To reallocate
  • Toate aceste date pot fi adăugate atât manual cât și prin opțiunea de import data from file/excel.

ADĂUGAREA DE NOI VEHICULE

Fiecare vehicul va fi adăugat în baza de date prin opțiunea de " import" sau adăugare manuală și va conține informații precum:

  • Informații generale - Nr de inmatriculare, Data inregistrării, Detalii de caroserie, Data fabricării, Tipul motorului(diesel, benzină, electric), Cutia de viteză
  • Documente: - certificate de înmatriculare și alte documente specifice acestei mașini
  • Istoric Mașină - dacă a fost în service și în ce perioadă
  • Accidente - aici se pot adăuga accidentele în care a fost implicată mașina, la care se pot adăuga și poze. Utilizatorul care a avut aceste accidente, data la care s-a produs accidentul și o descriere
  • Reparații - când a fost efectuată și în ce a constat( cu o descriere și cost în euro)
  • Contractele de leasing - care vor avea automat perioada (start date și end date), costuri de administrare, km bugetați pe lună, și numele companiei de leasing

Pe lângă aceste date fiecare mașina va avea inregistrată și: Inspecția periodică, ITP, Casco, RCA, Vinietă. Pentru vehicule grele vor mai fi și alte date asociate înregistrate, precum: echipamente gen macarale. Aplicația conține de asemenea și un sistem de alerte, în care userii sunt notificați atunci când un document expiră. Există și o secțiune de costuri pt autovehicule, în care se importă costuri per cardul mașinii. Toate aceste date se vor regăsi în aplicație dacă sunt înregistrate pe card și vor apărea și în rapoarte. Dacă mașina nu mai este utilizată datele acesteia vor fi arhivate și vor putea fi accesate oricând din aplicație.

MANAGEMENTUL UTILIZATORILOR

Utilizatorii sunt portați automat din SAP, există un conector definit cu câteva câmpuri predefinite (nume, prenume, status, locație, email, telefon..) și informații privind valabilitatea permisului de conducere. Sistemul înregistrează automat orice schimbare de pozitie (din SAP) cu perioada aferentă și trimite notificări în momentul în care acest utilizator nu mai lucrează în companie.
Tot în modulul de gestionare a utilizatorilor pot fi adăugate amenzile. Înregistrarea amenzilor per utilizator, descrierea și valoarea acestora.
Fiecare mașină este dotată cu un dispozitiv care va înregistra stilul de condus și va calcula un scor lunar. Astfel superiorii pot lua măsuri din timp pentru a preveni viitoare accidente. La fel se poate urmări și cum a evoluat în timp stilul de condus printr-un grafic afișat.

Acest modul va conține și date legate de:

  • Permisul auto, date de expirare (pentru a notifica utilizatorul în timp util).
  • Cartea de identitate cu date de expirare.
  • Lista de traininguri – definita în nomenclator, periodic, în funcție de scorul RAG înregistrat în aplicație.
  • Documente Medicale – înregistrarea documentelor ce țin de conducerea autovehiculelor.

MANAGEMENTUL ALOCĂRILOR


Pentru fiecare mașină va fi definit tipul de utilizare(anumite tipuri de utilizare nu trebuie să raporteze foaia de parcurs – ex: pozițiile superioare de top management).
Fiecare mașină are mai mulți utilizatori atașați( șoferii, responsabili de mileage și alți utilizatori secundari). Alocarea se face adăugând obligatoriu o dată de început și poate fi făcută pe un termen nelimitat.


HAND-OVER PROTOCOL

Documentele pot fi generate de aplicația hand-over și vor conține detalii privind starea vehiculelor(dacă sunt probleme acestea se vor regăsi în acest proces verbal de predare cu semnătura de predare).


MANAGEMENTUL VERIFICĂRILOR

Pot fi înregistrate în sistem pe fiecare secțiune a mașinii ce probleme sunt cu o descriere la care se pot atașa documente. Se generează un document de primire similar cu cel din aplicația hand-over.

RAPOARTE DETALIATE


  • Se pot importa date referitoare la costuri pentru fiecare mașină.
  • Se pot afișa date despre un utilizator și serviciile utilizate.
  • Se pot genera rapoarte în funcție de tipul de utilizator, tipul de servicii, distanța parcursă pentru o anumită perioadă de autovehicule).
  • Rapoarte cu cele mai utilizate mașini în funcție de tipul de utilizare, de categoria autovehiculelor.
  • Rapoarte privind consumul pentru vehicule.
  • Rapoarte pe documente, în funcție de data de expirare.

ALTE MODULE INCLUSE ÎN APLICAȚIE

  • Commuting Services – Servicii de navetă
  • Mileage Reporting – Raportarea numărului de km la sfârșit de lună
  • Pool Car Services – Servicii de pool car ( pot să faci o rezervare pt o mașină pentru intervalul de timp cerut)
  • Road Sheets Reporting – Cerințele legale( foile de parcurs)
  • Special Trips Reservations – Folosită în special pentru deplasări în echipe
  • Taxi Voucher Request – Generează vouchere de taximetrie, ce permite plata cu voucher

OBȚINE UN DEMO PERSONALIZAT


ALTE SOLUȚII DEZVOLTATE DE ARCHIBUS SOLUTION CENTER ROMÂNIA



Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap