Call Center Wizard

Beneficii

  1. Simplifica procesarea cererilor de lucru pentru a reduce costurile administrative si a imbunatati satisfactia clientilor
  2. Reduce timpul de procesare prin afisarea informatiilor critice precum si prin filtrarea si eliminarea datelor irelevante
  3. Actualizeaza cererile de servicii instantaneu, pentru a pune la dispozitie rapoarte actualizate pana la ultimul detaliu
  4. Se implementeaza rapid si usor cu pregatire minima, in timp ce pastreaza practicile de business existente

Natura fluctuanta a activitatilor de lucrari la cerere si Help Desk fac dificila pentru organizatii estimarea volumului de cereri sau planificarea in avans a nevoilor. Orice unealta care poate ajuta pentru o gestionare mai buna a procesului va imbunatati productivitatea biroului de servicii si va spori serviciile pentru clienti. Aplicatia ARCHIBUS Call Center Wizard poate sa-si extinda cu succes responsabilitatile pentru procesarea cererilor de lucru catre oricine din organizatie. Simplifica procesul cererilor de lucru in timp ce sustine practicile de business existente. In acelasi timp poate sa reduca timpul de procesare pentru a creste satisfactia clientilor si scaderea costurilor, toate cu o pregatire minima.


Sa ne cunoastem

Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.


Suntem aici pentru dumneavoastra
Top