
Maximizează beneficiile oferite prin implementarea soluțiilor Archibus folosind suportul tehnic complet oferit de ARCHIBUS România, specialistul și partenerul tău local.
Orice plan ai alege, persoanele autorizate din organizație vor comunica cu personalul de suport tehnic prin platforma de support online ARCHIBUS, la telefon, e-mail, sau folosind alte metode de comunicare. ARCHIBUS România oferă servicii de suport tehnic în timpul programului de muncă. De asemenea, ARCHIBUS România poate oferi, la cerere, suport în altă limbă sau în afara programului de muncă.
În plus față de suportul tehnic la cerere, persoanele autorizate vor avea acces și la baza de date a echipei de suport tehnic ARCHIBUS cu Întrebări frecvente ( FAQs ), care include notificări în cazul unor înregistrări noi în baza de date ARCHIBUS KnowledgeBase.
- Suport anual nelimitat: asigură suport tehnic nelimitat organizaților pe parcursul anului
- Suport anual limitat: permite participanților să aleagă un număr fix de incidente la care să primească suport tehnic pe parcursul unui an
OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
CHAT ONLINE