
Cursurile pot fi organizate și customizate pentru cerințele specifice ale unei organizații și susținute la sediul companiei..
Cursurile oferite se adresează utilizatorilor, administratorilor de aplicație sau echipelor de testare.
Dezvoltarea profesioniștilor în domeniul Real Estate și Facility Management se bazează pe competențele evoluate ale profesorilor și studenților din acest domeniu. ARCHIBUS România contribuie proactiv la dezvoltarea competențelor de Facility Management pe piața locală prin susținerea de cursuri alături de ROFMA sau Institutul Politehnic București.
- Structuri de date în FM; Analiza suportului IT în cadrul FM, pro și contra instrumentelor IT, integrarea instrumentelor IT pentru optimizarea proceselor;
- CMMS, CAFM și software de Property Management (diferențe și avantaje);
- Raportarea avansată, controlul direct al clientului;
De asemenea, experții noștri împărtășesc din experiența și cunoștintele lor în măsurarea suprafețelor și volumelor (implementarea CAD în CAFM și alte software FM), managementul spațiului (strategia și proiectarea locurilor de muncă, noi modalități de muncă) și calcul energetic în cadrul conferințelor și programelor de pregătire organizate de ROFMA (Asociația Română de Facility Management) sau în cadrul altor conferințe și programe de profil.
ARCHIBUS sprijină actualizarea cunoștintelor din Real Estate și Facility Management punând la dispoziția mediului academic un program menit să facă ușoara tranziția dintre cunoștințele teoretice și instrumentele practice, de vârf, din acest domeniu.
Programul ARCHIBUS Education Grants a fost accesat de universități și licee din toata lumea, inclusiv de Universitatea Politehnică din București. Prin intermediul acestui program instituțiile de învățământ (universități, colegii, licee, etc.) pot avea acces la software-ul ARCHIBUS pentru a-l folosi în cadrul programelor academice.
Universitatea Politehnică din București va utiliza în cadrul programului de Master Inginerie și Management – Managementul facilităților aplicația ARCHIBUS.
- Susțină programele de training în domeniul Real Estate și Facility Management în instituții de învățământ
- Să încurajeze dezvoltarea de aplicații, servicii de training și cercetare folosind Soluția software ARCHIBUS
- De la începutul acestui program, ARCHIBUS a dat zeci de granturi organizațiilor din toată lumea
OBȚINE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
CHAT ONLINE
Heading
Implementarea platformei ARCHIBUS
center
/wp-content/uploads/2017/04/home_oculist_border.png
no-repeat;center bottom;;
auto
Desc
Implementare
Implementarea platformei ARCHIBUS este realizata de echipa locala prin aplicarea metodologiei privind cele mai bune practici ARCHIBUS, dezvoltata si imbunatatita in ultimii 10 ani pe parcursul proiectelor noastre.
Implementarea solutiilor ARCHIBUS poate fi standard (Commercial of the shelf COTS) sau customizata (adaptata la specificul clientului). Serviciile de implementare customizata oferite de ARCHIBUS Solution Center Romania includ mai multe etape, cum ar fi analiza cerintelor, in care evaluam nevoile actuale ale companiei, procesele si fluxurile de lucru, cerintele de raportare si de integrare ale solutiei ARCHIBUS cu alte aplicatii.
left
no-repeat;center;;
auto
text-align:justify;
center
Desc
Documentul de Design din etapa de proiectare descrie arhitectura tehnica si functionala a aplicatiilor, la care ne vom raporta in etapa de personalizare sau customizare a solutiei.
In etapa de constructie vor fi dezvoltate acele adaptari necesare, sub forma fluxurilor specifice, a interfetelor sau rapoartelor particulare si se vor asigura toate conditiile necesare pregatirii trecerii in productie: instruire, pregatire si migrare a datelor din fostele aplicatii, testare pregatire a mediului de productie.
Un aspect esential pentru succesul oricarei implementari priveste conversia datelor. Preocuparea noastra nu are legatura numai cu adaptarea acestei solutii la procesele comerciale si necesitatile particulare ale clientilor nostri, ci dorim in egala masura sa ii sustinem pe acestia pentru a aduna, a organiza si a standardiza informatiile. Dupa preluarea datelor, platforma ARCHIBUS devine spatiul de stocare al companiei pentru informatii pretioase si, mai mult decat atat, un sistem intern de cunostinte care cuprinde roluri, proceduri, fluxuri de lucru si procese.
no-repeat;center;;
auto
0 5% 0 0
text-align:justify;
Desc
ARCHIBUS poate fi integrat cu alte aplicatii de tip ERP, cum ar fi sistemele de management al resurselor (ERP), resurse umane, sau de securitate informatica.
Tehnologiile utilizate pentru integrarea solutiilor ARCHIBUS pot implementa mai multe instrumente si tehnici, pentru a sprijini noile tehnologii de tip aplicatie-aplicatie:
- Migrarea datelor in etape
- Traducere AutoLisp xdata
- Baze de date “Back-End”
- Mesaje E-mail
- ActiveX
- API / OLE automation
- JavaScript
- HTML
- XML
- XSL
- VB script
no-repeat;center;;
auto
0 0 0 5%
text-align:justify;
50
default
center
Desc
Training
Invatati cum sa beneficiati la maximum de functionalitatile ARCHIBUS pentru a va creste productivitatea. Cursurile pot fi organizate si customizate pentru cerintele specifice ale unei organizatii si sustinute la sediul dumneavoastra.
Cursurile oferite se adreseaza utilizatorilor, administratorilor de aplicatie sau echipelor de testare.
left
no-repeat;center;;
auto
text-align:justify;
Desc
Programe educationale oferite de ARCHIBUS Romania
Dezvoltarea profesionistilor in domeniul Real Estate si Facility Management se bazeaza pe competentele evoluate ale profesorilor si studentilor din acest domeniu.
ARCHIBUS Romania contribuie proactiv la dezvoltarea competentelor de Facility Management in piata Romaneasca prin sustinerea de cursuri alaturi de ROFMA sau Institutul Politehnic Bucuresti. Temele abordate sunt:
- Structuri de date in FM; Analiza suportului IT in cadrul FM, pro si contra instrumentelor IT, integrarea instrumentelor IT pentru optimizarea proceselor;
- CMMS, CAFM si software de Property Management (diferente si avantaje);
- Raportarea avansata, controlul direct al clientului;
De asemenea, expertii nostri impartasesc din experienta si cunostintele lor in masurarea suprafetelor si volumelor (implementarea CAD in CAFM si alte software FM), managementul spatiului (strategia si proiectarea locurilor de munca, noi modalitati de munca) si calcul energetic in cadrul conferintelor si programelor de pregatire organizate de ROFMA (Asociatia Romana de Facility Management) sau in cadrul altor conferinte si programe de profil.
Colega noastra, PhD. Eng. Ioana Udrea, alaturi de Prof. PhD. Eng. Mihail-Viorel BĂDESCU predau mai multe cursuri in cadrul programului de MASTER – Inginerie si Management – Managementul facilitatilor, din cadrul Universitatii Politehnica, Bucuresti.
no-repeat;center;;
auto
0 5% 0 0
text-align:justify;
Desc
ARCHIBUS sprijina actualizarea cunostintelor din Real Estate si Facility Management punand la dispozitia mediului academic un program menit sa faca usoara tranzitia dintre cunostintele teoretice si instrumentele practice, de varf, din acest domeniu.
Programul ARCHIBUS Education Grants a fost accesat de universitati si licee din toata lumea, inclusiv de Universitatea Politehnica din Bucuresti. Prin intermediul acestui program institutiile de invatamant (universitati, colegii, licee, etc.) pot avea acces la software-ul ARCHIBUS pentru a-l folosi in cadrul programelor academice.
Universitatea Politehnica din Bucuresti va utiliza in cadrul programului de Master Inginerie si Management – Managementul facilitatilor aplicatia ARCHIBUS.
Scopul acestui program este sa:
- Sustina programele de training in domeniul real estate si facility management in institutii de invatamant
- Sa incurajeze dezvoltarea de aplicatii, servicii de training si cercetare folosing Solutia software ARCHIBUS
- De la inceputul acestui program, ARCHIBUS a dat zeci de granturi organizatiilor din toata lumea
Gasiti mai multe detalii aici.
Va rugam contactati-ne daca doriti sa faceti parte din acest program academic.
no-repeat;center;;
auto
0 0 0 5%
text-align:justify;
50
default
Heading
Sa ne cunoastem
Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.
no-repeat;center top;;
auto
0 0 0 40px
[wysija_form id=”2″]
no-repeat;center top;;
auto
modal-content