[email protected]

Romanian Workplace Management Forum are loc pe 16 aprilie la București

Pentru că, în ultima vreme, numărul organizațiilor a crescut simțitor și pentru a supraviețui și a înregistra cote de piață cât mai ridicate, acestea au început să investească în mediul de lucru.

Primim des o mulțime de întrebări la care ai vrea să găsești răspunsuri, și poate chiar soluții. Multe dintre întrebările care ne sunt adresate se referă la: reducerea costurilor prin optimizarea spațiului alocat angajaților, creșterea spațiului dedicat muncii în echipă și răspândirea modelelor de lucru flexibile, utilizarea pe scară largă a tehnologiilor privind teleworking-ul și conectivitatea globală, impactul mediului de lucru în susținerea strategiilor de afaceri.

Știm că vrei să înțelegi și tu cum, în ultima perioadă, mediul de lucru are o influență ascendentă asupra productivității și performanței angajaților tăi, favorizează inovația și generează valoare adăugată, atrage și reține talentele sau menține forța de muncă agilă.

Totodată, un mediu de muncă plăcut sprijină comunicarea, interacțiunea, colaborarea, determină creșterea creativității în organizație, contribuie la optimizarea și accelerarea proceselor, luarea deciziilor și implementarea lor, activează managementul schimbării sau susține strategiile de afaceri.
Vrei să afli cum poți face și tu toate acestea pentru compania ta? Te invităm la evenimentul special creat pentru tine.

Partenerii noștri de la ROFMA (Asociația Română de Workplace și Facility Management) organizează pe 16 aprilie, la Novotel Hotel București, prima ediție a Romanian Workplace Management Forum. Evenimentul marchează extinderea asociației cu domeniul workplace management.

În cadrul unei societăți economice care se fundamentează pe prețuri și construcția de clădiri noi, urbanizarea și digitalizarea ar putea să reprezinte alternative ideale care pot aduce un randament maxim în ceea ce privește securitatea sporită, confortul, eficiența energetică. Viitorul va fi despre personalizarea aplicațiilor și inteligența artificială.

Tehnologiile avansate, precum BIM, GIS și Mobile devin motoare reale menite să accelereze operațiunile și procesele din cadrul propriului business. Cele mai recente inovări aduse pe segmentul informatic sunt menite să simplifice efortul uman, să reducă dificultatea tehnică într-o manieră în care fluxul de informație din etapa de proiect sau de construcție să fie automatizat cu facilitate.

Deoarece infrastructura și facilitățile tale sunt vitale pentru evoluția firească și gravată doar de evenimente pozitive, noi, cei de la ARCHIBUS, îți punem la dispoziție o paletă largă de aplicații web și mobile pentru managementul clădirilor, echipamentelor și activelor organizației, astfel încât toate nevoile tale să fie acoperite.

Ce se va întâmpla la eveniment?
În cadrul evenimentului, vei afla cum poate fi folosit mediul de lucru pentru a proiecta scopul și imaginea organizației, pentru a atrage și păstra personalul sau pentru a iniția procese de schimbare benefice.

Pe cine vei întâlni?
Vei putea participa la dezbateri și să îi cunoști pe cei 4 key speakeri internaționali, alături de alți speakeri avizați:

ALEXANDER ATHANASSOULAS, Președinte și CEO STIRIXIS Group
JAMES ANDREW PINDER, Cofondator și Director 3edges
PROF. ALEXANDER REDLEIN, Universitatea Tehnologică Viena
VIRGIL TORNOREANU, Managing Partner Vox Property Group

De asemenea, OMV Petrom, Banca Comercială Română și Groupe Renault România vor prezenta proiecte, studii de caz și bune practici legate de mediul de lucru.

Cui se adresează evenimentul?
Romanian Workplace Management Forum este special conceput pentru: directori generali, antreprenori, facility manageri și corporate real estate manageri, HR manageri, HR Business Partners, proprietari de clădiri, dezvoltatori și property manageri, furnizori de spații de co-working, furnizori de mobilier și echipamente pentru mediul de lucru, furnizori de soluții IT, arhitecți și designeri de interior, consultanți în domeniul workplace.

Dacă vrei să afli care este programul evenimentului sau cine sunt specialiștii invitați în paneluri, te invităm să accesezi acest link.

Și să nu uităm, îi ținem și noi pumnii colegei noastre, Anna Maria Linek, Business Developer, ARCHIBUS Solution Center – Romania, pe care o veți cunoaște la eveniment. 🙂


ALTE ARTICOLE DE INTERES PENTRU TINE
10 mai 2019

ARCHIBUS Solution Center – România, dincolo de limitele tehnologice

Iar pentru că noi, ARCHIBUS Solution Center – România, ne dorim mereu să fim la curent cu noile tendințe, am participat și anul acesta, din dorința de a fi în contact cu evoluțiile tehnologice ale industriei de software pentru Real-Estate și Facility Management, cu clienții și partnerii ARCHIBUS la nivel
12 aprilie 2019

ARCHIBUS Solution Center – Romania
Partenerul tău pentru creșterea performanței în Real Estate și Facility Management

În cadrul unei societăți economice care se fundamentează pe prețuri și construcția de clădiri noi, urbanizarea și digitalizarea ar putea să reprezinte alternative ideale care pot aduce un randament maxim în ceea ce privește securitatea sporită, confortul, eficiența energetică. Viitorul va fi despre personalizarea aplicațiilor și inteligența artificială. Tehnologiile avansate,
26 septembrie 2018
INVITATIE la ARCHIBUS UX Day, 28-29 noiembrie 2018

INVITATIE la ARCHIBUS UX Day, 28-29 noiembrie 2018

ARCHIBUS are placerea sa va invite la evenimentul ARCHIBUS UX Day (User Experience) la Groupe ADP, care va avea loc in Roissy, Franta, in perioada 28-29 noiembrie 2018. Evenimentul ARCHIBUS UX Day isi propune sa devina forumul regional in care, in calitate de utilizator ARCHIBUS, veti avea ocazia sa: impartasiti
Top