Managementul Relocarilor

De la o mutare simpla, a unui angajat, pana la relocari in mai multe etape, de departamente sau a unui sediu, relocarile necesita integrarea cu spatiul, cerintele specifice si dotarile aferente, pentru a asigura relocari reusite si intreruperi minime in organizatie. Cu ajutorul accesului facil la servicii Web pentru vizualizarea desenelor spatiului, a fluxurilor de cerere si aprobare a amplasarii, modificarilor, schimbarilor de status si etapelor de desfasurare, participantii la relocare pot colabora eficient, toate acestea ducand la reducerea efortului si minimizarea costurilor de mutare.

Managementul relocarilor

Simplificati intregul proces de mutare/ adaugare/ schimbare, de la o mutare simpla, a unei persoane, pana la relocari in mai multe etape, pentru reducerea costurilor si reducerea la minimum a deranjului cauzat in organizatie



Sa ne cunoastem

Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.


Suntem aici pentru dumneavoastra
Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap