GĂSEȘTE RĂSPUNSURILE LA ÎNTREBĂRILE TALE CU PRIVIRE LA SOLUȚIILE PENTRU MANAGEMENTUL MENTENANȚEI
managementul_metenantei_primary
MANAGEMENTUL MENTENAŢEI

21 ÎNTREBĂRI ŞI RĂSPUNSURI

1. Aplicația pune la dispoziție și lista de proceduri de mentenanță preventivă pentru o clădire?
Platforma Archibus vă permite introducerea procedurilor de mentenanță preventivă pe care le practicați și modificarea acestora, în funcție de echipamentele aflate în mentenanță.
Trebuie să introduc manual toate datele mele despre echipamentele și clădirile la care fac mentenanță?
Datele de bază despre clădire, echipamente, echipe, utilizatori, centre de cost sunt preluate automat în aplicație. Tot ce trebuie să faci este să le pregătești într-un format electronic (excel, txt,..) după un model pe care ți-l punem la dispoziție și noi încărcăm automat datele, în cadrul proiectului de implementare.
Aplicația software este în limba Română?
Da, aplicația poate fi folosită în peste 20 de limbi, printre care și în română.
Beneficiez de asistența sau suport tehnic în limba română? În ce interval de timp?
Ai sprijinul colegilor noștri, în limba română, în orele de lucru normale, în baza unui abonament de suport tehnic sau la cerere.
Pot sa utilizez planurile clădirii legate de activitățile de mentenanță?
Desigur, poți integra planurile AutoCAD în aplicație, astfel încât să pozitionați echipamentele în camera,etajul și clădirea pe care o deserviți.
Cum pot să urmăresc comenzile de lucru astfel încât să nu încalc SLA-ul?
Cu ajutorul Consolei de Mentenanță monitorizați în timp real cererile de reparații sau intervenție precum și comenzile de execuție.
Mă alertează aplicația software dacă risc să depășesc un termen de execuție?
Fiecare SLA (interval agreat de răspuns/rezolvare) introdus în aplicație este urmărit și, prin intermediul notificărilor ești alertat.
Suportă aplicația mobilă semnatura olografă?
Da, clienții sau utilizatorii pot confirma acceptanța unui serviciu printr-o semnătură olografă în aplicația mobile. Ulterior poți salva / imprima fișierul, după cum dorești.
Cum mă ajută software-ul sa corelez factura de mentenanță cu Procesul-Verbal de Execuție?
Fiecare comandă de lucru va fi închisă printr-o confirmare. Elementul de legatură dintre factura de servicii de mentenanță și Procesul Verbal de execuție poate fi: numărul cererii de reparație, clientul, clădirea, echipamentul, intervalul de timp etc.
Cum pot să urmăresc activitățile de mentenanță din teren?
Cu ajutorul aplicațiilor mobile, utilizatorii din teren vor avea acces la datele din aplicație în timp real. De asemenea, datele înregistrate de aceștia (confirmări, detalii de reparație, consumuri, etc) vor fi disponibile în aplicație prin apăsarea unui simplu buton.
Pot să monitorizez costurile planificate și cele reale?
Da. Aplicația de mentenanță îțo oferă prin comparație perspectiva costurilor estimate (de manoperă, piese de schimb, utilaje etc) și a consumurilor reale.
Cum mă ajută software-ul de mentenanță la bugetarea mentenanței?
Poți urmări bugetul de mentenanță atât pentru mentenanța corectivă cât și pentru preventivă, la nivel de clădire, standard de echipament, evoluții comparative (bugetat-consumat) sau tendințe.
Pot să administrez stocurile de piese de schimb?
Da. Aplicația Archibus îți pune la dispoziție functionalități de monitorizare a stocului, de rezervare în stoc, precum și rapoarte de utilizare a stocurilor de piese de schimb. Ea poate fi de asemenea integrată cu alte aplicații de management al stocurilor (ERP).
Aveți și o aplicație mobilă de mentenanță?
Da. Framework-ul Mobile pune la dispoziție aplicații mobile pentru mentenanță, planificarea spațiului, rezervări de săli, survey, inventariere etc
Aplicația mobilă rulează pe IOS și pe Android?
Da, atât pe IOS cât și pe Android.
Cum lucrez pe aplicația mobilă dacă sunt în subsolul clădirii și nu am acces la Internet?
Aplicația lucrează online și off-line: chiar dacă nu ai temporar acces la internet, poți procesa informațiile de pe dispozitivul mobil, urmând să sincronizezi datele imediat ce poți avea din nou acces la Internet.
Sunt companii în România care utilizează ARCHIBUS?
Da. Noi oferim soluția software Archibus precum și serviciile de implementare, training și suport clienților români din 2007. Există o comunitate a utilizatorilor Archibus din România la care te invităm să te alături.
Ce se intamplă daca am alte fluxuri de lucru în compania mea? Cum folosesc sistemul Archibus?
Poți alege să folosești aplicația standard sau poți decide o adaptare (customizare) a acesteia, în funcție de specificul companiei. Consultanții noștri români te pot asista în implementarea acestor modificări.
Pot să încep doar cu Mentenanța Corectivă și apoi să implementez și Mentenanța Preventivă?
Da. Platforma web Archibus este integrată și poți alege să folosești o singură aplicație sau să adaugi, în ritmul dorit, orice altă aplicație.
Dacă nu am un department de IT cum pot să folosesc aplicația de mentenanță?
Poți alege să folosești aplicația în Cloud, prin serviciile SaaS (software as a service). Această variantă te scutește de grija achiziției infrastructurii hardware pentru server, a administrării aplicației și a bazei de date.
Dacă încep cu servicii în Cloud pot să trec în varianta On Premises (CAPEX, instalarea software pe serverul nostru)?
Da, poți alege să treceți de la SaaS la On Premises fără să pierzi datele procesate în Cloud.


Top
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.