THE DIPLOMAT-BUCHAREST organizeaza cea de-a cincea editie a conferintei WORKPLACE OF THE FUTURE
pe 7 aprilie 2021, in intervalul 14:30 - 16:30 in format hibrid, desfasurat in cadrul Hotelului InterContinental din Bucuresti, cu transmisie LIVE pe principalele platforme de socializare si pe site-ul evenimentului.

INVITAT ARCHIBUS SOLUTION CENTER – ROMANIA:
Anna-Maria Linek, VP Business Development
"IMPACTUL TEHNOLOGIEI IN IMBUNATATIREA FLEXIBILITATII IN PROCESELE DE MUNCA "
Seria de evenimente WORKPLACE OF THE FUTURE descrie tendintele actuale din piata de birouri si modul in care acestea fac ca intregul mediu de lucru sa se schimbe in functie de nevoile angajatilor si ale companiilor.
Experientele anului 2020 si schimbarile din segmentul mediului de munca continua si in 2021, obligand atat angajatorii, cat si angajatii sa isi revizuiasca procesele si strategiile in privinta proceselor de munca. Acest lucru s-a reflectat puternic mai ales pe piata de birouri, care a trebuit sa se adapteze si sa vina cu solutii si strategii pentru a-si mentine si a castiga noi chiriasi.
Astfel, dupa un an cu multe provocari, avem la ce sa ne gandim in 2021:
- Dupa toate framantarile din 2020, cum va arata structura pietei de birouri in 2021 si ce fel de strategii de dezvoltare vor aborda dezvoltatorii si managerii de birouri?
- La ce sa ne asteptam in 2021 in privinta relatiilor dintre chiriasi, dezvoltatori si manageri de birouri? Va fi o poveste de succes sau o relatie complicata?
- Este viabil modelul hibrid de spatiu de lucru pentru dezvoltatorii de birouri si administratorii de proprietati?
- Perspectiva resurselor umane si abordarea privind bunastarea, siguranta, WFH si strategiile back-to-office in cadrul companiilor.

MODELE DE LUCRU ACTUALE
Unele abordari extreme in mediul de lucru au fost aplicate pe parcursul anului 2020, sistemul de lucru flexibil si munca la distanta declansand schimbari majore pe piata de birouri. In acest context, modelul hibrid de munca permite mentinerea structurilor si socializarea, (la un birou) oferind in acelasi timp independenta si flexibilitate (acasa).
MODELE DE COLABORARE INTRE CHIRIASI SI DEVOLTATORII DE BIROURI
Relatia dintre chiriasi, dezvoltatori si managerii de birouri s-a schimbat de-alungul lui 2020. Daca inainte de 2020, relatiile dintre aceste forte din piata era „business as usual”, raportul acestora este acum oarecum schimbat. Chiriasii cer modificari in contractele lor de inchiriere in curs de desfasurare, au solicitat o structura diferita a birourilor, sau chiar anularea contractelor de inchiriere. Pe de alta parte, dezvoltatorii si managerii spatiilor si cladirilor de birouri trebuie sa isi pastreze si chiar sa isi mareasca volumul de clienti. Ce status si ce viitor are relatia acestora in 2021?
IMBUNATATIREA PROCESELOR DE MUNCA PRIN TEHNOLOGIE
Utilizarea noilor tehnologii in mediul de lucru a devenit o norma, cu un impact puternic in schimbarea abordarii zilnice a proceselor de munca, a planificarii si evaluarii. Fie de la birou, fie de la distanta, abordarea flexibila a muncii face ca tehnologia sa stea la baza comunicarilor, operatiunilor si managementului proceselor de munca.
REDEFINIREA BINOMULUI VIATA-BIROU SI IMPACT PE PIATA BIROURILOR
Abordarea traditionala centrata pe desfasurarea muncii la birou a dominat dintotdeauna peisajul mediului de lucru asa cum il cunoastem de cel putin doua decenii. Cu toate acestea, pandemia a fortat majoritatea companiilor cu sedii in spatii de birouri sa aplice strategiile si programe de lucrul la distanta. Unele studii arata ca, odata ce angajatii s-au obisnuit cu munca la distanta, 90% dintre ei tind sa aleaga acest sistem pentru tot restul carierei. Acelasi studiu subliniaza, de asemenea, ca angajatii sunt confortabili cu noua forma de libertate, deoarece le permite sa isi redefineasca echilibrul dintre viata profesionala si cea privata.
PERSPECTIVE ACTUALE ALE STARII DE BINE, A SIGURANTEI MEDIULUI DE LUCRU SI IMPACT ASUPRA IMPLICARII ANGAJATILOR
Starea de bine si siguranta angajatilor in era post-pandemica este reflectata in mod direct in implicarea si productivitatea angajatilor la locul de munca. Cum abordeaza companiile si managerii diverselor departamente aceste concepte care au devenit extrem de promovate si care au suferit reglaje fine in 2020? La ce sa ne asteptam in 2021 in acest sens din partea programelor, strategiilor si noilor abordari centrate pe angajat in 2021?