[email protected]

Curs de specializare in domeniul Facility Managementului

Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA – organizeaza sesiunea de primavara 2018 a Cursului de specializare in domeniul Facility Managementului. Cursul este organizat in parteneriat cu Real Estate User Group (REUG) din cadrul Universitatii Tehnice Viena.

Conceput prin suportul conjugat al unor reputati profesionisti internationali si locali, acest curs, unic in domeniul FM din Romania, s-a dezvoltat si perfectionat continuu, ingloband cele mai recente principii, metode, tehnici si proceduri la nivel mondial din sfera serviciilor dedicate cladirilor moderne si ocupantilor acestora.

Cursul are la baza programa stabilita prin standardul ocupational pentru educatie si formare profesionala pentru ocupatia de „manager de facilitati”, cod COR 242117.

Care sunt obiectivele cursului?

  • Prezentarea integrala si sistematizata a domeniului Facility Managementului, conform standardelor actuale europene.
  • Informarea cursantilor prin expuneri teoretice interactive si prin aplicatii practice cu privire la cele mai recente evolutii in sfera administrarii, intretinerii si operarii cladirilor.
  • Cresterea semnificativa a competentelor si a gradului de profesionalism al managerilor si specialistilor in FM.

ARCHIBUS Solution Center – Romania, reprezentata de Catalin Tanasescu, Business Development Manager, cu o experienta de peste 20 de ani in IT si peste 10 ani in IT pentru Facility Management va prezenta modulul de Software FM si Aplicatii.

De la prima editie pana in prezent, peste 200 de profesonisti activi in diferite domenii, top si middle manageri din peste 100 de firme, s-au specializat, prin absolvirea singurului curs de profil din Romania, evoluand spre pozitii superioare, cu competente si responsabilitati extinse. Printre companiile active pe piata locala care au beneficiat de acesti absolventi mentionam: Aeroportul International Bucuresti, Anchor Grup, Apa Nova, ASIROM Vienna Insurance Group, BAT, BCR Real Estate, Bog’art, BNP Paribas Real Estate Advisory, BancPost, BSS, CA Immo, CBRE, Celestica, Continental Powertrain Romania, Coral Construct, EMCT, Enel, Ericsson, Franklin Investment, Frigotehnica, GDF Suez-Engie, H. Essers Investitii, HGC Facility Management Services, IKEA, ISS Facility Services, Landmark Management, Marfin Bank, OMV Petrom, Pasion Service, Telekom, Schenker Romtrans, Sonnae Sierra, UPC, UTI Grup, Vodafone. Cursul ofera participantilor o mai buna intelegere a tuturor proceselor de FM, contribuind la dezvoltarea unui limbaj comun in domeniu.

Cat dureaza si cum este structurat cursul?

  • Cursul se va desfasura in perioada mai – iunie 2018 (incepand cu 3 mai 2018, conform programului atasat), pe parcursul a doua sesiuni care includ patru module. Acestea contin grupe tematice ce acopera toate sectoarele care compun domeniul Facility Managementului modern.
  • Cursul are o durata totala de 12 zile, fiind structurat in mod echilibrat intre prezentari teoretice si activitati practice.
  • Cursul se va incheia cu o lucrare scrisa, cursantii obtinand un calificativ de confirmare a absolvirii, mentionat in Certificatul de Absolvire eliberat si recunoscut de ROFMA si de REUG, find semnat si de catre prof. Alexander Redlein de la Universitatea Tehnica Viena in calitate de coordonator academic al cursului.

Cui se adreseaza cursul?

El este destinat cu prioritate managerilor si specialistilor din FM la nivel national, activi atat in firme furnizoare de servicii, cat si in departamentele administrative ale firmelor nationale, multinationale, retelelor de retail, retelelor bancare sau altor organizatii care detin si administreaza spatii proprii. De asemenea, cursul se adreseaza si clientilor care au relatii contractuale cu furnizorii de servicii de Facility Management.

Unde se desfasoara cursul?

Prezentarile teoretice vor avea loc la Centrul de training ActivOne, Str. Dr. Iacob Felix nr.55, sect.1, Bucuresti.

Activitatile practice se vor desfasura in cladiri administrate de firmele membre ROFMA.

 


Alte articole de interes pentru dumneavoastra:

10 mai 2019

ARCHIBUS Solution Center – România, dincolo de limitele tehnologice

Iar pentru că noi, ARCHIBUS Solution Center – România, ne dorim mereu să fim la curent cu noile tendințe, am participat și anul acesta, din dorința de a fi în contact cu evoluțiile tehnologice ale industriei de software pentru Real-Estate și Facility Management, cu clienții și partnerii ARCHIBUS la nivel
12 aprilie 2019

Romanian Workplace Management Forum are loc pe 16 aprilie la București

Pentru că, în ultima vreme, numărul organizațiilor a crescut simțitor și pentru a supraviețui și a înregistra cote de piață cât mai ridicate, acestea au început să investească în mediul de lucru. Știm că vrei să înțelegi și tu cum, în ultima perioadă, mediul de lucru are o influență ascendentă
12 aprilie 2019

ARCHIBUS Solution Center – Romania
Partenerul tău pentru creșterea performanței în Real Estate și Facility Management

În cadrul unei societăți economice care se fundamentează pe prețuri și construcția de clădiri noi, urbanizarea și digitalizarea ar putea să reprezinte alternative ideale care pot aduce un randament maxim în ceea ce privește securitatea sporită, confortul, eficiența energetică. Viitorul va fi despre personalizarea aplicațiilor și inteligența artificială. Tehnologiile avansate,

Top