Managementul contractelor si al actelor aditionale

Beneficii

  • Construiti o relatie de incredere cu clientii / furnizorii, proprietarii / chiriasii
  • Automatizati procesele de management pentru a creste eficienta operationala
  • Reduceti la minimum costurile si cresteti veniturile din gestiunea eficienta a contractelor
  • Luati decizii bazate pe o perspectiva mai detaliata asupra afacerii de Property Management
  • Aplicatia pentru Managementul Contractelor va ajuta sa:

  • gestionati termenii contractuali cu acuratete;
  • sa nu ratati termeni de reinnoire;
  • sa nu incalcati clauze si sa evitati penalitati;
  • sa primiti notificari in timp util;
  • aveti la 1 click distanta formulare tipizate si documentele contractuale in
    format editabil, sau scan
  • gestionati plati si incasari;
  • gestionati date companii si date contacte companii;
  • sa refacturati costuri, dupa diverse criterii;
  • concepeti si gestionati, ca administrator de contracte, din click-uri de mouse, fluxuri de aprobare si editare contracte, in functie de criterii diverse precum: suma contractului, tipul contractului, durata contractului etc.;
  • aveti date istorice;
  • aveti rapoarte de analiza pe contractele existente si istorice;
  • si multe altele.
  • Definirea si administrarea contractelor (ex. precum contractele de inchiriere) pentru intreaga perioada a ciclului de viata nu a fost niciodata asa de usoara precum cea din solutia de ARCHIBUS pt. administrarea contractelor. Puteti inregistra un contract de inchiriere in 10 pasi simpli:

    • Definiti informatii generale despre contract
    • Alocati entitati ce fac scopul contractului (ex. Spatii, echipamente etc.) si Incarcati documente (ex. scanati contractul)
    • Definiti indexarea: indexuri speciale & internationale (e.g. MUICP) – pt. contracte recurente
    • Definiti veniturile fixe / recurente
    • Definiti reducerile pentru costurile fixe / recurente
    • Vizualizati veniturile programate
    • Definiti garantiile
    • Definiti notificarile
    • Contacte & Detalii ale companiei
    • Definiti tipul de utilitate pentru facturarea retroactiva

    Sa ne cunoastem

    Va intereseaza subiectele prezentate? Vreti sa aflati mai multe despre solutiile oferite? Ne putem intalni la sediul dumneavoastra sau la noi, sa vedem cum va putem fi de ajutor.


    Suntem aici pentru dumneavoastra
    Top
    Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
    DESCARCĂ PREZENTAREA
    TE-AI ABONAT CU SUCCES!
    ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
    ÎNCHIDE
    AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
    PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
    ABONARE
    Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
    Copy link
    Powered by Social Snap