Majoritatea birourilor de astăzi au implementate soluții inteligente. Există exemple de locuri de muncă inteligente în jurul nostru - de la iluminarea simplă a senzorului de mișcare, la sistemul de acces utilizat la birouri. Și, deși majoritatea nu observă beneficiile acestora, aceste sisteme oferă avantaje incredibile pentru toți cei care interacționează cu ei.
ROI-ul calculat de companii include și investițiile făcute în crearea spațiilor de muncă inteligente. Ce este un spațiu de muncă inteligent? Este unul care este susținut de o infrastructură de senzori, evenimente și software care oferă beneficii angajaților la locul de muncă. Senzori de prezență care arată o sală de ședințe ca fiind „ocupată”, un senzor care recunoaște laptopul și oferă acces Wi-Fi exclusiv angajaților. Un "digital twin" care reunește întreaga infrastructură de birou într-un tablou de bord vizual. Toate acestea și multe altele sunt elemente ale unui loc de muncă inteligent.

Dar ceea ce face un loc de muncă inteligent sunt mijloacele prin care managerii de facilitați aleg să folosească tehnologiile inteligente. Iată cinci tehnologii și cum, aplicate corect, pot produce profituri mari pentru companii.

Senzori de Workplace

Senzorii la locul de muncă stau la baza tehnologiei. Există o mulțime de tipuri de senzori cu diverse funcții - de la senzori de mișcare la senzori de temperatură setată a aerului. Ceea ce le face pe toate atât de importante în ecosistemul clădirii inteligente este automatizarea lor.

Majoritatea senzorilor sunt de tip I / O, ceea ce înseamnă că trimit un simplu declanșator de pornire / oprire la sistemele cu care sunt conectați. Acest declanșator, alături de alte date, face posibilă automatizarea și îmbunătățirea locului de muncă de tip smart.

  • Luminile senzorului de mișcare reduc costul energiei, rămânând aprinse doar atunci când sunt necesare
  • Senzorii de ocupare împiedică suprapunerea rezervărilor de birouri, pentru a evita întreruperile
  • Senzorii de temperatură asigură funcționarea eficientă a HVAC, pentru a menține confortul necesar al angajaților

Toate aceste îmbunătățiri au impact benefic asupra rentabilității investițiilor în spațiile de muncă , fie că sunt costuri energetice reduse, economii de ore de lucru sau îmbunătățirea confortului angajaților.

Soft pentru rezervarea birourilor

Soluția software de rezervare a unui birou este esențială în gestionarea inteligentă a spațiilor de muncă. Managerii de facilități au nevoie de o soluție pentru a gestiona și a contola utilizarea spațiilor, doar în așa fel pot menține un sistem de lucru flexibil și dinamic. Un astfel de soft de rezervare centralizează toate informațiile și îmbunătățește experiența angajaților.


Rentabilitatea calculată din acest sistem de rezervări este scalabilă. Pentru companiile mari, s-ar putea să ia forma unor ore de muncă salvate, fără a pierde timp în căutarea unui birou disponibil. Pentru companiile mai mici, aceasta s-ar putea manifesta ca economii de spațiu print-un control al ratelor de ocupare și a costurilor. Acest tip de soft este eficient pentru companiile de toate dimensiunile, ceea ce se reflectă în mod natural și în rentabilitatea investiției

Soluție software cu date în timp real

Este important ca orice modificare să fie analizată și testată înainte ca această să fie implementată în strategia de workplace. Schimbările radicale ar putea afecta angajații sau pot fi ineficiente. De aceea, managerii de facilități apelează la simularea live pentru a gestiona imbunătățirile la locul de muncă. Acest lucru nu numai că transmite un răspuns bazat pe date îmbunătățite la locul de muncă, ci permite modelarea și testarea într-un mediu controlat.


ROI-ul testării în modul live se manifestă atât în eficiența liniei superioare, cât și a celei inferioare. În linia superioară, există posibilitatea de a crește productivitatea prin setarea unor configurări mai eficiente la locul de muncă. Pentru linia de jos, eliminarea ineficiențelor generează costuri reduse. Planificarea în modul live este o abordare inteligentă la locul de muncă pentru a face modificări.

AutoCAD și BIM

Building modeling devine din ce în ce mai importantă pe măsură ce facilitățile devin mai complexe. Pentru a valorifica datele GIS, companiile au nevoie de o reprezentare spațială a clădirii pentru a se potrivi cu aceasta. Modelarea prin AutoCAD și BIM contextualizează spațiile de muncă pentru orice, de la soluții de digitalizare la soft-uri de rezervare a biroului.


Aceste investiții în software reprezintă definiția unui loc de muncă inteligent. Acestea sunt esențiale în oglindirea locului de muncă fizic într-un spațiu digital, pentru a promova totul, de la o supraveghere mai bună la o inovație mai inteligentă. Beneficiile ROI sunt nelimitate - sau cel puțin la fel de diverse ca aplicațiile care pot fi integrate în versiunile redate CAD și BIM ale clădirii.

Acces control

Access control este o investiție defensivă în tehnologia inteligentă la locul de muncă - și una pe care multe companii au făcut-o deja. Împreună cu un sistem digital twin și un sistem de balize, există un potențial mai neexploatat de control al accesului pe care companiile îl pot valorifica în rentabilitatea investiției.


Cea mai mare oportunitate de economisire a costurilor este evitarea unui scenariu în cel mai rău caz - păstrarea pe cineva cu malintenție în afara zonelor sensibile. IP furat sau un atac asupra angajaților vor avea costuri foarte ridicate. Într-o contribuție mai activă la rentabilitatea investiției, este, de asemenea, important să fie luate în calcul datele generate de cardurile de acces și statisticile. Devine ușor de văzut și remediat problemele de accesibilitate, analizând datele de acces în contextul unui "digital twin" sau a unui plan inteligent.

Un pas în fața în crearea spațiilor inteligente

Utilizate corect, tehnologiile inteligente conduc clădirile smart. Aceste tehnologii pot oferi automatizări și informații, iar folosite corect companiile pot profita de cele mai mari beneficii. Pe măsură ce clădirile devin mai inteligente, companiile care caută modalități de a adapta aceste tehnologii vor descoperi că gestionarea spațiilor de lucru este eficientă, productivă și adaptabilă.

Dave Clifton
Content Marketing Strategist
SpaceIQ.


Continuă să citești:

Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ARTICOLELE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
ABONARE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap