Curs de specializare in domeniul Facility Managementului

Asociatia Romana de Facility Management – ROFMA – organizeaza sesiunea de primavara 2018 a Cursului de specializare in domeniul Facility Managementului. Cursul este organizat in parteneriat cu Real Estate User Group (REUG) din cadrul Universitatii Tehnice Viena.

Conceput prin suportul conjugat al unor reputati profesionisti internationali si locali, acest curs, unic in domeniul FM din Romania, s-a dezvoltat si perfectionat continuu, ingloband cele mai recente principii, metode, tehnici si proceduri la nivel mondial din sfera serviciilor dedicate cladirilor moderne si ocupantilor acestora.

Cursul are la baza programa stabilita prin standardul ocupational pentru educatie si formare profesionala pentru ocupatia de „manager de facilitati”, cod COR 242117.

Care sunt obiectivele cursului?

  • Prezentarea integrala si sistematizata a domeniului Facility Managementului, conform standardelor actuale europene.
  • Informarea cursantilor prin expuneri teoretice interactive si prin aplicatii practice cu privire la cele mai recente evolutii in sfera administrarii, intretinerii si operarii cladirilor.
  • Cresterea semnificativa a competentelor si a gradului de profesionalism al managerilor si specialistilor in FM.

ARCHIBUS Solution Center – Romania, reprezentata de Catalin Tanasescu, Business Development Manager, cu o experienta de peste 20 de ani in IT si peste 10 ani in IT pentru Facility Management va prezenta modulul de Software FM si Aplicatii.

De la prima editie pana in prezent, peste 200 de profesonisti activi in diferite domenii, top si middle manageri din peste 100 de firme, s-au specializat, prin absolvirea singurului curs de profil din Romania, evoluand spre pozitii superioare, cu competente si responsabilitati extinse. Printre companiile active pe piata locala care au beneficiat de acesti absolventi mentionam: Aeroportul International Bucuresti, Anchor Grup, Apa Nova, ASIROM Vienna Insurance Group, BAT, BCR Real Estate, Bog’art, BNP Paribas Real Estate Advisory, BancPost, BSS, CA Immo, CBRE, Celestica, Continental Powertrain Romania, Coral Construct, EMCT, Enel, Ericsson, Franklin Investment, Frigotehnica, GDF Suez-Engie, H. Essers Investitii, HGC Facility Management Services, IKEA, ISS Facility Services, Landmark Management, Marfin Bank, OMV Petrom, Pasion Service, Telekom, Schenker Romtrans, Sonnae Sierra, UPC, UTI Grup, Vodafone. Cursul ofera participantilor o mai buna intelegere a tuturor proceselor de FM, contribuind la dezvoltarea unui limbaj comun in domeniu.

Cat dureaza si cum este structurat cursul?

  • Cursul se va desfasura in perioada mai – iunie 2018 (incepand cu 3 mai 2018, conform programului atasat), pe parcursul a doua sesiuni care includ patru module. Acestea contin grupe tematice ce acopera toate sectoarele care compun domeniul Facility Managementului modern.
  • Cursul are o durata totala de 12 zile, fiind structurat in mod echilibrat intre prezentari teoretice si activitati practice.
  • Cursul se va incheia cu o lucrare scrisa, cursantii obtinand un calificativ de confirmare a absolvirii, mentionat in Certificatul de Absolvire eliberat si recunoscut de ROFMA si de REUG, find semnat si de catre prof. Alexander Redlein de la Universitatea Tehnica Viena in calitate de coordonator academic al cursului.

Cui se adreseaza cursul?

El este destinat cu prioritate managerilor si specialistilor din FM la nivel national, activi atat in firme furnizoare de servicii, cat si in departamentele administrative ale firmelor nationale, multinationale, retelelor de retail, retelelor bancare sau altor organizatii care detin si administreaza spatii proprii. De asemenea, cursul se adreseaza si clientilor care au relatii contractuale cu furnizorii de servicii de Facility Management.

Unde se desfasoara cursul?

Prezentarile teoretice vor avea loc la Centrul de training ActivOne, Str. Dr. Iacob Felix nr.55, sect.1, Bucuresti.

Activitatile practice se vor desfasura in cladiri administrate de firmele membre ROFMA.

 


Alte articole de interes pentru dumneavoastra:

16 ianuarie 2020

Tudor Triță, CEO, ARCHIBUS Solution Center – Romania: Can You Reskill?

center Raportul Forumului Economic Mondial din 2018 privind viitorul locurilor de muncă estimează că 75 de milioane de locuri de
16 ianuarie 2020

De ce să alegi să implementezi și să utilizezi un sistem de Workplace

Pentru că sala era blocată și, totuși, goală? Așadar, știi oare cât de încăpătoare/ utilă poate fi sala ta de
4 decembrie 2019

Gala Premiilor pentru specialiștii din Industria de Workplace și FM

Evenimentul dedicat aniversării celor 10 ani de la fondarea Asociației Române de Workplace și Facility Management, a avut loc în

Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ARTICOLELE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
ABONARE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap