Space & Occupancy Survey


The ARCHIBUS Space & Occupancy Survey App provides a cost-effective, easy-to-use tool to ensure that space and occupancy data is maintained at the level of quality required to support the organization's mission objectives.

It leverages existing ARCHIBUS Web Central business logic and Workflow Rules for Workspace Transactions to update and reconcile employee and organizational assignments to spaces, including percentage splits, employees with multiple rooms, historical analysis, trends, and churn statistics tracking. The field surveyor can update room information and comments, and include a picture of each space within the survey.


Sign up for a meeting today

Are you interested in the subjects we presented? Do you want to find out more about our solutions and applications? We can meet and find the best way to help you reach your goals.


Contact us

Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap