Eliminate the need for dedicated personnel to handle service requests and provide a centralized, self-service portal for common service requests.

Archibus Service Desk is a Web-based application that provides simple, self-service processes for commonly requested services, including moves/ adds/changes, room reservations, project management, among many other requests. Service Desk automates the service request cycle through Service Level Agreement (SLA) designations that authorize, prioritize, route, and complete requests.


DOWNLOAD THE PRESENTATION

Provide intelligent SLA selection that assigns requests based on type of need, authorization level, expertise, and resources required to satisfy the request


BENEFITS


  • Streamlines requests for all services through simple forms, intelligent workflows, and automated notification of status changes
  • Reduces administrative overhead and operating costs by enabling a self service environment
  • Increases efficiency by enforcing Service Level Agreements (SLAs) to control resource access and standards
  • Improves performance measurement/analysis and elevates customer satisfaction

GET A DEMO



OTHER SOFTWARE SOLUTIONS RELEVANT FOR YOUR COMPANY



  • Romanian
  • English
Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap