The Advantages of Using Capital & Project Management Software Solutions
  • Complete projects on time and on budget
  • Connect stakeholders through BIM models
  • Centralize informations about projects and budgets
  • Reduce the risk of time and money consuming projects

Connect all the data in one platform


1
View Budget
2
Allocate Funding
3
Avoid extra costs
4
Detailed budget
5
2D and 3D view
6
Connect staff

SOFTWARE PLATFORM INCLUDE

Activities and Reports

Facilitate a collaborative process to allow project members to synchronize information

Integrates project management solutions such as Primavera® and Prolog®

Integrates documents with different structures such as CAD drawings, multimedia files

Integrates Oracle Financials® and SAP® ERP solutions

Allows managing multiple projects at the same time

Generates reports for the Capital budget

Generate reports on available resources

Enables personalized workflow processes to help users manage the scope

Offer standard project templates to ensure that all programs follow the same approval procedures

Provide clear, weighted performance scorecard views of multiple programs and/or projects

Provides self-service management options for checking project status

Provides budget modification and adaptation options

Allows the allocation of external resources and budgets

Integrate end-to-end planning

SUITA SOFTWARE INCLUDE

Activități și rapoarte pentru managementul proiectelor și a bugetelor:

Centralizează toate costurile într-o singură platformă

Oferă opțiuni de gestionare self-service pentru verificarea statusului proiectelor, oricând și din orice loc

Oferă o structură standard pentru proiecte asigurând aceleași proceduri de aprobare

Integrează documente cu structuri diferite cum ar fi desenele CAD, fișiere multimedia și altele

Integrează și transmite informații către alte soluții ERP cum ar fi Oracle Financials® și SAP®, precum și alte soluții de management al proiectelor cum ar fi Primavera® și Prolog®

Generează rapoarte pentru bugetul de capital

Oferă opțiuni de modificare / adaptare a bugetului

Include opțiunea de vizualizare a bugetului în funcție de program

Asigură alocarea de resurse și bugete externalizate

Permite vizualizarea proiectelor aprobate pentru orice perioadă selectată

Creează rapoarte privind resursele de capital disponibile

Creează rapoarte privind eficiența alocării de fonduri

Oferă integrări de planuri end-to-end

Permite gestionarea mai multor proiecte simultan

RESOURCES

The capital project challenge for an organization as large as SDG&E, with its diverse facility types, is considerable given its more than 2 million square feet of office buildings, operating bases, substations, and payment centers.


DOWNLOAD SUCCESS STORY

ARCHIBUS PLANS

ARCHIBUS

SaaS

Software solution available anywhere at any time.

  • No license purchase required
  • High Security Standard
  • Technical Support 24/7
  • Pay per User Payment Model

ARCHIBUS NUMBERS


global-navigation
+130

Countries

globe
+30

Available languages

hotel
+22mil

Buildings managed

network
+8mil

Users

changing-money
+$8mld

Saving / year

WORLDWIDE CLIENTS WHO USE ARCHIBUS SOLUTIONS FOR CAPITAL PROJECT MANAGEMENT

TESTIMONIALS

  • Murray Hunt - Manager of Integrated Workplace Management Systems
    "We once had a very paper-driven work order process where a work request could take three to three and a half weeks from initial request to getting that work order into a tradesperson’s hands. Now it takes three days."
    Murray Hunt - Manager of Integrated Workplace Management Systems
    Calgary Board of Education
  • Gina Ziegenbein - Property Management Officer
    "So we’ve achieved our goal of having system-wide, centralized reporting to better manage our large, geographically distributed facilities using consistent Federal Real Property Profile (FRPP) reporting in compliance with Executive Order 13327…and our obligation to taxpayers, of course."
    Gina Ziegenbein - Property Management Officer
    NOAA
  • James McGlasson, E911 Project Manager
    “In addition to providing the location of the E911 calls, integrating ARCHIBUS and Cisco VOIP lets us know that if an IP phone is plugged into a new jack because of a move, the system updates the IP address location information, which helps keep our occupancy data current.”
    James McGlasson, E911 Project Manager
    Caterpillar
  • San Diego Gas & Electric
    "The ability to report on accurate project details gave management greater confidence in the group’s ability to manage more money. So over the last 5 years the budget increased from $5-7 million a year to over $40 million annually."
    San Diego Gas & Electric
    Dave Carew - Real Estate Resources Manager

GET AN OFFER


Top
Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.
DESCARCĂ PREZENTAREA
TE-AI ABONAT CU SUCCES!
ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES! NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA. PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE
AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE!
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI.
ABONARE
Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România. Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Copy link
Powered by Social Snap